En navnløs favoritt

Jeg har funnet en ny favoritt godsak! Dette er virkelig en helt fantastisk deilig liten sak, og frustrerende nok så vet jeg ikke hva denne søte gode frukten heter. Kanskje noen av dere kan hjelpe meg? Jeg er totalt hektet på denne frukten, og har spist en haug av dem i dag. Mmm:) Så dagens spørsmål, hva er navnet på min nye favorittfrukt?

Jeg har enda et lite mattips til dere. Det er en slags omelett mix. Jeg klekket 4 egg i en bolle, tilsatte salt,pepper og div andre krydder + litt vann. Vispet godt. Så surret jeg sopp og løk i stekepannen, kuttet opp brokkoli og tilsatte det i pannen. Til slutt helte jeg eggene over i pannen, samtidig som jeg tilsatte oppkuttede skinkeskiver og revet ost. Krydre litt til, og la alt stekes godt sammen. Det blir på en måte som en eggerøre med sopp, løk, brokkoli, ost og skinke. Mmmm

Jeg hadde i tillegg et par knekkebrød til, med grov sennep, skinke og avokado. Fantastisk godt! Supert som både middag og lunsj. Jeg har laget varianter av denne mange ganger tidligere, og den slår virkelig aldri feil! Fest i munnen:)

Nå er det natta her etter en lang lang dag.

God natt hjerter <3

33 kommentarer

Siste innlegg