Brrrrr!!

I dag er det bare så kaldt ute at det nesten gjør fysisk vondt – for alle dem som ikke har en FAT BOY å pakke seg inn i. Hihi. Jeg må smile litt av alle de blåfrossne menneskene som haster forbi meg i alt for lite klær. Jeg vet at jeg ikke ser spesielt fin eller feminin ut i min Fat Boy, men det betyr faktisk null og ingenting så lenge jeg er varm god. I dag måtte både lue og skjerf også på for å holde varmen. Brrrr

Jeg liker at vinteren er her, og jeg elsker at det er desember. I dag trosset jeg kulden og dro kroppen min opp av den varme myke sengen og bort til Sats alt for tidlig. Grusomt der og da, og SÅ fantastisk etterpå. 35 effektive minutter på elipsemaskinen var alt som skulle til for at jeg våknet skikkelig og fikk en god start på denne mandagen:)

Med God morgen Norge på skjermen foran meg gikk tiden fort og jeg fikk samtidig med meg nyhetene. To fluer i en smekk:)

Nå er pausen over, og jeg må tilbake på jobb! Følg med utover dagen, jeg har nemlig enda et deilig lite lunsj/middags tips på lur til dere + en søt liten godsak. Mer fra denne kanten litt senere:)

Smiiiil Maren

9 kommentarer
    1. Altfor tidlig? På instagram la du ut bilde fra SATS Bislett rundt 10.00, var det da du trente? For det er vel ikke såå tidlig? 🙂
      jeg var på SATS B og trente 06.00 i dag skjønner du, og så deg ikke mens jeg var der (frem til 08.00)

    2. Jeg smakte speltlumper for første gang i helgen, med røket laks. Det blir nok ikke bare med den ene gangen, nei! Hihi 😀 Takk for supre mattips, Maren! Og alt annet selvfølgelig 😉 Det er en FRYD å lese bloggen din! Ha en flott dag, fine du<3

    3. haha ! Glad jeg er godt forbi tiden som tenåring hvor det var flaut å gå med vinterklær. Nå pakker jeg meg inn i alt av ull og fleece ! Hater virkelig å fryse.. Det er ikke no digg 😛
      Håper alt står bra til med deg søte !
      marteklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg