Svettefest og deilig lunsj!

Jeg er kjent for å “finne på” nye ord og uttrykk, og dagens ord er altså Svettefest. *smile* Jeg startet denne søndagen på Sats med en deilig kondisjonsøkt. Det var fantastisk deilig å svette ut gårsdagens morro, og kjenne at kroppen fungerer. Jeg startet med mine favoritt intervaller, gikk over til rolig jogg og avsluttet med rolig gange. Det ble en svett og fin økt på ca 45 minutter. Jeg kjente at beina var litt tunge, men følelsen av å løpe og bruke hele kroppen er virkelig den beste følelsen jeg kan tenke meg, så jeg ignorerete at kroppen avr tung og løp på vilje og lyst istede. Fantastisk! Et av mine favoritt uttrykk er: When your legs get tired, run with your heart.

Vel hjemme lagde jeg istand en deilig lunsjskål. Den bestod av:

  • En boks cottage cheese,
  • En skyr skyr,
  • To håndfuller mandler
  • Et eple
  • En banan
  • Kanel


Et frisk, sunt og godt måltid, perfekt ettertrening. Proteiner fra meieriproduktene, litt karbohydrater fra frukten og sunne fettsyrer fra nøttene. Optimalt, og så godt!

Nå skal jeg straks kle godt på meg, og komme meg ut i det fantastiske været. Det er iskaldt i Oslo i dag, men solen stråler og det er helt fantastisk vakkert ute. Jeg har så lyst å ned på julemarkedet i sentrum, drikke gløgg og spise pepperkaker. Det er jo tross alt 1.søndag i advendt i dag. Ååå så koselig det er med desember, og førjulstid.

Nyt søndagen, og kos dere!

Smiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Du Maren, jeg bare lurte på hvor man kan få kjøpt kokos-mel i butikk?:) Og hvor mye det koster ca? Evt en nettside som selger det og ikke har over 100kr i frakt hehe.. Klem!

    2. Herlig med løpsfølelsen. Løp selv med to stk litt småtunge bein igår, men det er så herlig fordet! 🙂
      Måtte stoppe og se to ganger på den blandinga, for GUD så godt ut det så ut! Hadde bare cc og skyr vært like billig som god morgen yoghurt hadde jeg lett spist det MYEE

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg