Hektiske dager

Nå går det unna i et heftig tempo her, dagene flyr og jeg henger såvidt med! Jeg sjonglerer to jobber nå og det medfører litt løping frem og tibake. I dag startet jeg dagen på Sats, og avsluttet den på Miinto. I morgen starter jeg på Sats, så hele dagen på Miinto før jeg skal tilbake på Sats igjen. Om jeg blir sliten? Klart det, men jeg har det så ufattelig gøy, og er med på så mye nytt og spennende at jeg nesten (bare nesten) ikke kjenner det. Nå har jeg satt dato for hjemreise til sørlandet for julen til 17 desember, så da er det bare å jobbe på alt jeg makter frem til da. Så skal jeg ha fri i nesten 2 uker. Tenk på det, to uker med familie, kos, julestemning, baking, venner, juleverksted, hyttekos, skigåing, masse god mat, og hygge. *smile*. Som sagt så har jeg vært på jobb på Miinto i dag, vi var to modeller på jobb og det gav oss muligheten til å knipse et par bilder i studio. Her får dere en liten smakebit av min arbeidsdag:

Det går i ett, og da må man ha smarte mellommåltid tilgjegelig. I dag hadde jeg med meg masse frisk frukt, proteinkaffe, skyr og cottagecheese. Jeg puttet litt vanilje proteinpulver, kanel og stevia i cottage cheesen og dermed ble den et perfekt mellommåltid. Spist rett fra boksen, enkelt og greit.



Nå er jeg hjemme en liten tur, før jeg skal løpe bort til Sats. I dag måtte middagen gå kjapt, men jeg ville likevel at den skulle være varm, og ha masse smak. Løsningen ble en slags omelett miks med skinke, ost, sopp, løk og brokkoli. Jeg hadde en enkel salat ved siden. Det ser ut som en solid flykræsj, men det var virkelig godt! Til dessert ble det en vanilje yogurt med kiwi, druer og eplebiter. Mmmm 🙂 Nå er batteriene ladet, og energien på plass igjen.

Da er det på tide å sprette videre, ha en fortsatt super uke dere!

Smiiil Maren

 

18 kommentarer
    1. Du er så nydelig du, både inn og ut! Energi og humør stiger alltid ti hakk bare ved å stikke innom her:) En sann inspirasjon i hverdagen er du Maren!! 🙂

    2. Digger bloggen din. Veldig motiverende!:-)
      Hadde vært veldig kjekt om du kunne skrive et innlegg om det å være PT og jobbe på sats:-)

    3. Du er kjempe pen! 🙂
      Jeg lurer på hvor mange kg og reps du tar med knebøy og benkpress?
      Klem!

    4. Maren, du ser så utrolig bra ut !!! Huffa meg så flott du er ! MEGET miseunlig her jeg sitter…<3 Jeg lurer på hva du tenker nå når julen nærmer seg? 😀 Skal bake sunn julebakst eller unner du deg noe godt? Igjen, du ser så bra ut ! GODT forbilde for unge jenter som meg!!! TUSEN TAKK FOR DEN FLOTTE JOBBEN DU GJØR. Du hjulpet meg med både selvbilde og kropp, og jeg er så takknemlig. Du skal vite at du gjør en fantastisk god jobb. Titter innom bloggen din opptil flere ganger for dagen God klem.

    5. Så gøy det ser ut! Deilig med hektiske hverdager! Her går det i lesing til eksamen, noe som er ganske så kjedelig..
      Men jeg lurer på en ting; du har jo tatt kurs i fettforbrenning, kunne du skrevet litt mer tips om effektiv fettforbrenning? 🙂

    6. Du ser fantatsisk ut! 🙂 Herlighet, den kroppen din! Sterk og muskuløs på trening, og så feminin og flott i kjoler 🙂

    7. Anonym: Jeg trener ikke spesifikt mage. men anbefaler planken, og hengende benløft som gode øvelser. Ellers er det viktig å huske å alltid “koble på” core-musklatur i andre styrkeøvelser som feks knebøy, og ellers tenke litt på hva man spiser i løpet av uken. Det er faktisk like viktig å kunne slappe av og ha det bra med seg selv og egen kropp. stress fører til utskillelse av kortisol, som er et stresshormon, dette kan igjen føre til fettlagring. så stress ned, ta vare på kroppen din, spis nok god sunn mat og få nok søvn.

    8. Kristine Haugland: Ååå takk for dette spørsmålet, julen er nemlig helt spesiell for meg. jeg ELSKER jul, og jeg tar en real time-out rundt jul, hvor jeg koser meg med alt julen har å by på av både julemat, pepperkaker, gløgg, kakao og alt annet godt. Jeg nyter gode middager med mine kjære, jeg koser meg med baking (og kakedeig spising) . – med den beste samvittighet. men det er viktig å påpeke at dette er ikke i 2 uker! nei dette er i 3-4 dager, også vender jeg tilbake til mine vanlige rutiner som kroppen min trives med. Jeg holder meg også i aktivitet gjennom julen. Det er ikke hva du spiser mellom jul og nyttår som er avgjørende, men det du spiser mellom nyttår og jul igjen som vil påvirke resultatene dine.

      Så senk skuldrene, nyt julen og kos deg med familie og venner. Det er jul en gang i året!! Smil M 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg