BLACK FRIDAY!!

Det er ingen hemmelighet at jeg elsker treningsklær og treningsrelaterte produkter. Jeg er en hyppig nettshopper og elsker å fornye meg både på treningsklær, kosttilskudd og utstyr. Det kan fort bli dyrt i lengden når man holder på slik, jeg  har derfor blitt utrolig oppmrksom på når det kjøres ulike tilbud, og forsøker å benytte meg av dem. Gleden var derfor stor da jeg oppdaget BLACK FRIDAY hos Proteinfabrikken.


Dette tilbudet gjelder kun i dag (fredag) så her gjelder det å slå til! Det er helt latterlig mange produkter på tilbud, blandt annet min storfavoritt, CRYSTAL, som dere til stadighet ser meg ser meg sippe rundt på. Dette er en super energidrikk som gir meg det lille ekstra piffet før trening, eller øker energien min betraktelig når jeg har lange dager på jobb. Den har en frisk god smak, også liker jeg at den er rosa. *smile* Den finnes både med og uten sukker, og de er begge på tilbud. Jeg bestiller alltid Crystal sugarfree.

Det er også en haug av treningsklær på tilbud, og er det noe jeg har storforbruk av så er det treningsklær. Jeg elsker å fornye meg på den fronten! En annen storfavoritt som nå er på tilbud er peanuttpulver med sjokoaldesmak. Jeg blander dette inn i havregrøten min, og det gir en deilig smak av snickerssjokolade. Mmmm, anbefales!!

Som dere skjønner så er det mulighet for å gjøre noen virkelige kupp i dag, og nå har dere fått et par tips på hva jeg kommer til å bestille hvertfall. Nå må jeg løpe videre her, full PTdag på SATS etterfulgt av noen timer hos Miinto. Takk og pris for Crystal energidrikk sier jeg bare 😉

Smiiil Maren

6 kommentarer
    1. Hvem er best, med eller uten sjokolade? 😀
      Er redd sjokoladesmaken blir litt “kvalm” i havregrøt, eller er det mest kakaosmak?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg