Mitt kjøleskap!

Hei solstråler 🙂

Massørkurset startet på best mulig måte, og allerede første dagen lærte vi masse! Vi fikk en grundig og fin innføring i baseteknikkene og fikk jobbe mye praktisk. Vi tok det hakket videre i dag, og lærte flere nye teknikker og jobbet gjennom hele kroppen. Jeg synes det er kjempe spennende, og storkoser meg på kurs. Det er utfordrende, men utrolig lærerikt! Jeg ser frem til i morgen, bortsett fra den praktiske ekaminasjonen da, den kunne jeg godt vært foruten. Her ser dere benkene vi bruker. Jeg vurderer faktisk å kjøpe min egen.


Det er mange av dere som spør hva jeg spiser, hvor mye osv. Vel, jeg tenkte enkelt og greit å ta et bilde av mitt kjølekap og vise dere hva jeg spiser. Her finnere dere alt fra meieriprodukter, frukt, egg, kylling, og grønsaker til energidrikker og Iherb produkter.



Så nå vil jeg vite: HVA HAR DU I KJØLESKAPET?

Smiiiil Maren

 

27 kommentarer
    1. Veldig mye av det samme som deg, hehe! Appelsinskyren er en favoritt, og ellers går det mye i egg, skinke, ost, CC, grønnsaker og frukt 🙂

    2. Jeg har også veldig mye av det samme som deg:) Jeg elsker melkeprodukter, det er varer som finnes permanent i mitt kjøleskap. Min favoritt for øyeblikket er Bringebær & Granateple skyr. Også har jeg selvfølgelig alltid rikelig beholdning av Pepsi Max da 😛

    3. Mye av det samme!;) men jeg har også kesam, vaniljekesam, tyrkisk yoghurt, jordbær, blåbær, plommer, bogskinke, sitronvann og laksepålegg 🙂

    4. Jeg bor jo hjemme så jeg bestemmer jo ikke alt. Men egg, cottage cheese, lett ost, skinke og makrell i tomat er et must. Spiser dessverre lite skyr og slikt.
      Veldig irriterende at alt det sunne er så dyrt. Spiser jo lett en boks med cottage cheese, og kunne sikkert spist to. Det er jo søren med 18kr stk, mens en sukkerbombe av go’ morgen yoghurt koster 9-10kr. Kan det ikke bli tilbud på slikt?
      Og celsius kunne jeg tenkt meg til tider også. Jeg drikker jo ikke kaffe, og jeg hadde trengt et ekstra piff innimellom, haha.
      Kos deg på kurs idag, og det praktiske går nok VELDIG bra, du er flink! 🙂 Er dette noe du er med på gjennom jobben eller er det privat? 🙂

    5. Hei Maren. Må si du har en veldig inspirerende og bra blogg. Du virker som en super jente med godt humør, sunne verdier og masse pågangsmot!
      Jeg har et spørsmål til deg, kanskje litt “dumt”, men jeg lurer sånn.
      I helgen: fredag og lørdag gikk jeg kraftig opp i kalorioverskudd i maten. Spiste 3 dobbelt av hva jeg gjør i hverdagen. En del rundstykke, frukt, brunost, sjokolade, is, nøtter og eller bare masse vanlig mat. Jeg var rett og slett veldig sulten og ville kose meg ekstra. Er flink i hverdagen til å trene kondisjon og styrke 6-7 ganger i uken og med bra kost. Men nå har jeg litt “panikk” over at de 2 spisedagene har ødelagt litt. Er det mulig å legge på seg ekstra fett i løpet av de to dagene med høyt kalorioverskudd? Eller skal det mer enn to dager til for å gå opp i vekt, altså over tid?
      Har alltid lurt på kombinasjonen kalorioverskudd, Fettlagring og hvordan og hvor lang tid det tar før kroppen responderer på det. Hadde vært glad hvis du vil ta deg tid til å svare 🙂 hilsen Marie, 20 (normalvektig og godt trent)

    6. Jeg har også mye cottage cheese, gulost, masse egg, mye grønnsaker og frukt, bær, vaniljekesam, kokt skinke, makrell i tomat, melk.

    7. Hei Maren!
      Lurte på en ting jeg, er det ikke veldig dyrt i lengden å spise så mye CC og skyr? Er jo ikke akkuratt billige produkter…
      Så må jeg få si at du har en veldig inspirerende blogg og virker som en fantastisk jente 🙂 Keep it up!
      Klem

    8. I mitt kjøleskap finner du nå:
      -Grønnsaker (Brokkoli, gulrøtter, butternut-gresskar (nydelig å lage suppe av!! ), løk, paprika, tomat, isbergsalat, agurk)
      -Frukt (epler, mandariner)
      -Lett-hvitost, kokt skinke, stabbur-laks på boks, lett jordbærsyltetøy
      -Cottage cheese, yoghurt naturell
      -Trankapsler
      -Ekstra lett majones (10 %fett), lettrømme
      -Mørk sjokoplade (85 % kakao)
      🙂

    9. Takk for at du deler din hverdag med oss 🙂 Du er virkelig en stor inspirasjon til alle og enhver.. Liten, stor, ung eller gammel ! stå på videre 🙂
      Hyggelig om du titter innom bloggen min også 🙂 eauke.wordpress.com

    10. Ida: Jo, men det er en prioritering. Jeg velger å bruke penger på bra sunn mat, også nedprioriterer jeg andre ting slik at jeg kan ta meg råd til cottage cheese, skyr, kylling osv. :):)

    11. hvor kjøper du de drikkene dine? de så spennende ut!!! de drikkene det står appelsin, lime & cola på? 🙂

    12. Mitt kjøleskap ser IKKE slikt ut 😛 Jeg prøver å feite meg opp litt,så kjører på med alt jeg vil egentlig! Så har du noen råd til å legge på seg? Jeg trener hver dag nesten,men sliter med å få nok mat i meg..er ALDRI sulten :O

    13. hvor kjøper du de sukkerfri drikkene hen? på nettside? eller på helsekost? de så utrolig spennende ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg