Let’s kill them legs!

And that’s what I did!! I dag stod ben på planen, og vet dere hva – jeg gledet meg faktisk til økten! Noe magisk har skjedd, og jeg har gått fra å hate til å elske bentrening. I dag stod følgende øvelser på programmet:

  • Glute-ham raise
  • Dype knebøy
  • Bulgarks utfall
  • Strak markløft


En solid økt, med masse overskudd og god kontakt. Det er vinter, det er lenge til sommer og bikiniform, og dermed ser kostholdet mitt litt anderledes ut nå. Jeg spiser masse god mat (les bøttevis med karb) og får enormt med energi på trening. jeg har sagt det hundre ganger før, men jeg sier det igjen. Du gjør smart i å periodisere treningen din, og la kroppen være i kalorioverskudd for å lettere bygge musklatur. Når sommeren nærmer seg endrer man litt på kosten, og treningen slik at den muklsaturen du har bygd opp blir synligere. Dere er så herlige og gir meg så mange komplementer for hvordan jeg ser ut. da skal dere vite at jeg gjør den jobben som skal til på vinterhalvåret med tung tung styrketrening og et solid kalorioverskudd. Dette for å oppnå den sommerformen jeg vil ha, og som dere har komplementert. Så ikke vær så redd for disse kaloriene kjære venner, det er bare mat. Mat er helt nødvendig og det er din bestevenn til å få den fysikken du ønsker deg. Så spis, tren og vær glad 🙂

Nå må jeg løpe avgårde, jeg skal som tidligere nevnt på massør-kurs med AFPT! Jeg gleder meg så utrolig:) Ha en god helg fineste lesere.

Smiiiil Maren

 

15 kommentarer
    1. Du er søt og vakker!! Du har et veldig sunt forhold til mat og trening, det misunner jeg deg veldig! Du har drømmekroppen, helt klart! Du er min motivasjon:) jeg spiser også litt mer nå, for å forsøke å bygge litt muskler. I den forbindelse lurte jeg på om du kan se noen forskjell på deg selv? Det jeg egentlig spør om er: har du blitt litt tykkere? Jeg ser absolutt ingen forskjell på deg, skjønner ikke at du klarer å ligge i overskudd uten å legge på deg fett! Føler jeg kan se det både her og der på meg selv, og det syns jeg noen ganger er litt dumt 🙁

    2. Du er så flink! 🙂 Har litt å lære av deg gitt. Ville ikke delt noen sunne mellommåltider og slikt? Er litt tom der, haha.
      Ha en flott helg 🙂 og du kan gjerne bli min personlige massør, haha. Jeg DØR av rumble rollern, haha.

    3. Herregud for en kropp du har!
      Hva er det du spiser? Spiser du brødskiver (hjemmelaget)? Hvor mye proteinpulver osv bruker du? Kan du legge ut noen tips om hva du bruker å spise, og hvordan man kan klare å spise mindre nn hva metthetsfølelsen tilsier? Bruker du å løpe ofte? har nettopp begynt å lese bloggen din skjønner du, så er mye jeg er nysgjerrig på! 😀

    4. Hvor mye tar du på knebøy? 🙂 Du er utrolig nydelig! Kunne du ikke ha hatt en spørsmålsrunde snart?? 😀

    5. åh, du får det til å høres så enkelt ut å være i kcal overskudd 😉 Man legger jo på seg fett, er liivredd for at det skal legge seg på mage og steder hvor det ikke er ønskelig. Men akk så deilig dt hadde vært å slippe å tvinge seg til å leve på diet 365 dager i året. Blir jo bare sliten og nedfor.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg