Ensomhet og nye bekjentskaper

Goood morgen hjerter:)

Denne torsdagen skulle egentlig ha startet skremmende tidlig for min del, med en PTkunde allerede kl 06.30. I løpet av natten tikket det inn en sms om sykdom, og jeg var ikke akkurat lei meg for å få et par timer ekstra i sengen. Nå har jeg hatt tidenes “fikse-morgen” hvor jeg har tatt tak i alle sånne kjipe ting som bare ligger og gir dårlig samvittighet. Her snakker vi betale regninger, vaske badet, lage matpakker, svare mails osv osv. Det er herlig å få unna slike ting før helgen! Når vi snakker om mail – JEG BEKLAGER! Jeg vet at det er mange som sender mail og ikke får svar. Jeg får nemlig privatmail, bloggmail og jobbmail inn på en og samme mailadresse akkurat nå, det betyr at det er vanvittig mange mails hver eneste dag. Jeg jobber med å få fikset meg en egen bloggmail, kun til dere fine lesere. På den måten blir jeg mye mer tilgjengelig for dere! Så vær litt tålmodige med meg, så skal det bli så bra så *smile*

Jeg skal straks ut på en koselig kaffedate med en god venninne. Senere venter trening med en annen sporty jente jeg akkurat har blitt kjent med. Jeg møter så mange nye herlige mennesker for tiden. Det har vært mye snakk om ensomhet blandt oss treningsbloggere for tiden. Vi er mange som kjenner oss godt igjen i den følelsen av ensomhet til tider. Det er kanskje ikke så mange med den samme lidenskapen og interessen for fysisk aktivitet, helse, ernæring og livstil, og da kan det føles litt kjipt noen ganger. Flere treningsjenter blogget om dette temaet, og turte å være ærlige på at de følte seg veldig alene til tider. Jeg gikk også ut å sa at jeg til tider kjente meg godt igjen i mye av det som ble skrevet. Det at jeg gikk ut å sa dette resulterte i at flere sporty, herlge og skjønne jenter ha tatt kontakt. Det er visst mange fler av “oss” der ute enn jeg hadde trodd. Det er SÅ hyggelig å møte nye mennesker med samme interesser, og jeg føler plutselig at venninnegjengen min er utvidet med flere herlige personer. Fantastisk 🙂 Ærlighet dere, det lønner seg virkelig! Det å tørre å være litt sårbar og fortelle at man faktisk kan føle seg litt alene og ensom til tider kan resultere i at du kommer i kontakt med mange likesinnende og fantastiske personer. Man må bare våge å slippe folk inn, og sette ned garden litt.

Nå må jeg komme meg avgårde her. Nyt torsdagen, og smil – det er jo snart helg 🙂

 

Smiiiil Maren

13 kommentarer
    1. Du er fantastisk Maren 🙂 håper dagen din blir super, sunn og sporty 🙂
      God marteklem <3 ps. Kom snart hit !

    2. Hei Maren!
      Før jeg kom til Norge jeg har ikke kjent så mye jenter som er interresert i trening og kosthold. Men nå… så fint å vite det er så mange faktisk som er glad i det samme som jeg! Spesiel for person som jeg – ganske ny i Norge.
      Håper at snart jeg skal få mulighet å bli kjent med disse alle flike jenter personlig 🙂
      Ha en fin kaffe møte og hele torsdagen! 🙂
      Maja

    3. Hei Maren!
      Har hatt betennelse i lymfekjertlene og har fått beskjed om å trene meg opp (kondis).
      Kondisen er helt på bunn, og lurte på om du hadde noe program for å trene denne opp?
      Hilsen fast leser 😀

    4. SMILER!! Hærlig energi i bloggen din :):) Og det er helt sant det du poengterer, vi er nok mange som er litt aleine om lidenskapen. Heldige meg har flotte jenter som er like glad i løpe som meg, det hjelper :):) Ha ein nydelig dag 🙂

    5. Nyt dagen, Maren! Du skal vite at jeg leser bloggen din hver eneste dag, men at jeg ikke er så aktiv i kommentarfeltet…
      Håper du har hatt en strålende dag! Kos deg masse videre i kveld!
      (Hvor lager du sånne bilder med tekst på som det ovenfor?)
      <3

    6. Elsker din ærlighet og åpenhet:) akkurat det som gjør bloggen din til en av de beste!:) du byr på deg selv på godt og vondt.og er et supert forbilde.ønsker at du kan skrive om supermat,kosthold,en litt sånn fyldig oppsummering ang dette;)) ha en fin kveld:D

    7. Super blogg maren :))Det er godt å se det er flere jenter som føler det samme, og som har like stor interesse for trening og kosthold!:) vi er nok flere enn vi tror

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg