Pannekakelykke!

Finnes det noe bedre enn en skikkelig saftig, søt og god pannekake? I think not! I går lagde jeg noen helt fantastisk gode pannekaker til middag. De ble kanskje ikke så fine å se på, men saftige, smakfulle og deilige – det skal jeg love dere at de ble!

Jeg lastet opp bilder av pannekakene på instagram og facebook i går, og har motatt en haug av meldinger på oppskfiten. Her kommer den:

  • 2 hele egg
  • 30g vanilje proteinpulver
  • En most banan
  • 200g Toro glutenfrie kakemix
  • 1 ts vaniljepulver
  • Et dryss kardemomme
  • 3 ts kanel
  • vann til ønsket konsistens

 

Bland alt sammen i en bolle, og rør godt om. Spe på med vann til ønsket konsistens. Så er det bare å steke i vei. Jeg bruker denne kalorifrie sprayen i stekepannen før jeg steker pannekakene. totalt fikk jeg vel 7-8 pannekaker av denne røren, og de gikk ned på høykant alle sammen.  Mmmm:) Topping til pannakekene kan varieres i det uendelige. Vaniljekesam og bær er alltid en vinner, et annet godt forslag er faktisk å bruke brunost på. Super digg! Jeg koste meg virkelig i går, med nystekte pannekaker og det nyeste Stella magasinet. Det er viktig med egen-tid!

Test ut pannekakene, og gi meg gjerne en tilbakemelding på hvordan de smakte.

Smiiil Maren

23 kommentarer

Siste innlegg