Neglefin hos Nattaya hånd og fotpleie

Da var jeg endelig hjemme og på plass i sofaen etter en lang lang dag på farten! Jeg måtte løpe rett inn i dusjen når jeg kom hjem, jeg var så iskald at jeg ikke kunne kjenne tærne mine. Nå har jeg satt meg godt tilrette i sofaen, under pleddet og med en stor kopp te. Deilig! Det er vist halloween i dag, noe mine herlige SATS kolleger synes var utrolig gøy. På sats solli tok vi den helt ut, med kostymer, pynt i resepsjonsområdet og digg snacks til alle kundene. Jeg måtte le når jeg kom på jobb og dette var det som møtte meg i resepsjonen. For noen fantastiske kolleger jeg har:)

Etter jobb bar det ut til Kolbotn, hvor fantastisk flinke Nattaya hånd og fotpleie holder til. Dette er andre gangen jeg fikser neglene mine hos henne, og jeg er bare så utrolig fornøyd. Ble de ikke delikate? Jeg liker så godt å ha velstelte og pene negler, og når jeg ikke har det fra naturens side, eller evnen til å fikse det selv så er det godt det finnes slike som Nattaya. Sjekk ut nettiden hennes HER.

I morgen er den store dagen – OVERTAGELSE! Mine foreldre kommer fra Kristiansand for å overvære overtagelsen og hjelpe til med flyttingen. Jeg er så uendelig takknemlig for at de stiller opp, verdens herligste foreldre! Det blir en utrolig spennende dag, og jeg kan nesten ikke vente til å få nøkkelen til mitt nye vakre hjem. *lykke* Jeg er en skippertak person, og jeg har selvfølgelig ikke klart å begynne å pakke enda. Så jeg får bruke kvelden/natta til å putte ting i esker og forberede flyttingen. Det er vel bare å sette i gang…

Smil Maren

14 kommentarer
    1. Høres ut som en fin dag! Og lykke til med flytting og ny leilighet 😀
      Er det gele eller acrylnegler ? Og hvor mye kostet det ? 🙂 Kjempefint! Sånne vil jeg også ha 🙂 hehe

    2. nydelige negler 😀 OG gleder meg masse til å se bilder av leiligheten din 😀
      Ha en toppers dag og lykke til med flyttingen !
      Marteklem

    3. Hei Maren 🙂
      Jeg må bare si at jeg DIGGER bloggen din å ikke minst DEG! Du er sååå inspirerende å lese og jeg sjekker bloggen din hver dag, flere ganger til dagen 🙂
      Jeg er super interessert i trening og trener selv 6-7 ganger i uken. Jeg har noen spørsmål til deg så jeg håper du kan svare på:
      – Jeg elsker kondisjonstrening og jogger/går på elipsemaskinen ca 40 min her treningsøkt. Etter dette kjører jeg 20-30 min intensiv styrke trening (armer, mage, rygg, skuldre osv)… problemet mitt er at jeg ALDRI ser at jeg får mer definerte muskler :/
      – Jeg øker vektene jevnlig hver 3-4 uker men det ser ikke ut til å hjelpe:(
      – kostholdsmessig spiser jeg sunt hele uken (skeier ut med snop en gang i uken og alkohol en gang i uken)…. prøver å la være å spise brød og pasta da jeg blir veldig oppblåst av dette
      spørsmålet mitt er: hva må jeg gjøre/spise/må jeg tilsette noe til kostholdet mitt som gjør at jeg får mer definerte muskler (uten å øke muskelmasse) og bli mer “slim”…. føler meg klumpete og oppblåst hele tiden!

    4. Anonym: Nei, huff! Jeg beklager 🙁 Det har bare kommet enormt mange på en gang. Send den gjerne på nytt, og skriv øverst at du sender denne mailen for andre gang. Igjen – jeg beklager! Maren

    5. IngridM: Det er gele 🙂 men hun gjør acryl også! Hun har fantastiske priser, sjekk ut hjemmesiden hennes! Det varierer litt ift hva du vil ha 🙂

    6. Stine: Hadde acryl første gangen, og testet gele denne gangen:) Likr gele best. Kjenner ikke at de er der, og de ser så naturlig og fine ut! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg