Det føles så feil å dra….

….når jeg kjenner at det er så stort behov for meg her. Jeg dro hjem til sørlandet fordi moren til min aller beste venninne var svært syk, hun er også nær meg da jeg har kjent henne i mange mange år. Nå er hun ikke blandt oss lenger, og jeg kan ikke forstå hvordan hverdagen bare skal gå videre. Det blir en kort Oslotur, jeg må tilbake til sørlandet. Det er her jeg skal være nå – ingen tvil om det.

Jeg kan ikke klare å ose positivitet i dag, og det føles ikke naturlig å skrive om mat og trening i dag. Det betyr liksom ingenting i den store sammenheng. Nei i dag vil jeg ha fokus på de som trenger meg, så kommer jeg sterkere tilbake til alle dere fine trofaste lesere i morgen.

Ha en fin søndag, vær gode mot hverandre. Livet er uforutsigbart og urettferdig, så ta vare på øyeblikkene og hverandre.

Maren

21 kommentarer

Siste innlegg