Overveldet og takknemlig!

Jeg visste ikke hvordan jeg skulle starte dette innlegget! For hvordan skal jeg klare å få frem hvor takknemlig jeg er, hvor glad jeg er og hvor utrolig rørt jeg er over alle tilbakemeldingene deres. Når de første kommentarene tikket inn så fikk jeg en god følelse i magen, det var godt å oppleve støtte. Så kom det flere kommentarer, og enda fler, så kom det sms, og mail, også eksploderte facebook. Jeg kan ikke forstå at så mange nydelige mennesker tok seg tid til å gi meg sin støtte. Tårene rant når jeg jeg i går satt meg ned og leste gjennom hver eneste en av de nydelige kommentarene her inne. Dere skal vite at dette betyr så enormt mye for meg meg, tenk så heldig jeg er som har så mange nydelige personer i livet mitt, og tenk så heldig jeg er som får lov å blogge for dere og dermed ha en link ut til alle dere gode, fine, omsorgsfulle mennesker.

Den vonde klumpen i magen er blåst bort, og det er deres fortjeneste! Jeg har glemt de stygge kommentarene, jeg har valgt dem bort, de får ikke lov å stjele min energi. Den vil jeg heller bruke på mennesker som tilfører positive ting til livet mitt. Jeg har opplevd støtte fra alle kanter, og jeg må bare si det igjen tusen, tusen takk. Smilet er tilbake, takket være dere <3

Dagen i går gikk i ett med jobb, møter, cafekos med en venninne og behandling for skulderen min. En liten treningsøkt fikk jeg også presset inn! Gårdsagens trening ble kort-intervaller på tredemøllen.

  • 10 minutter powerwalk i motbakke
  • 30 sek full spurt
  • 30 sek pause (hopp av møllen)
  • Gjenta 30 sek på / 30 sek av 10 gangr
  • 10 minutter nedkjøring – rolig gange på mølle.

 

En svett, god og tidseffektiv økt! Perfekt på hektiske dager, hvor trening eller kanskje hadde utgått.

Nå har jeg akkurat vært ute å kjøpt meg en diger kopp kaffe. Det er virkelig nødvedig i dag, jeg fikk nemlig ikke sove i går og lå våken helt til kl 04.30 før jeg endelig kom meg over i drømmeland. En litt trøtt jente på jobb her nå, men livet venter ikke, så det er bare å ta seg sammen, ta en ekstra kopp kaffe og finne frem smilet. Jeg har akkurat trent denne solstrålen av en ptkunde, og har nå et par kunder til som venter. Etterpå har jeg satt av et par timer i kalenderen min hvor jeg rett og slett har skrevet: Blogg! Så da skal jeg sette meg ned og lese kommentarene deres en gang til, svare på mail og blogge.

For siste gang, tusen tusen takk og en god klem til hver og en av dere. You brought me back 😀

Et strålende smil fra Maren

20 kommentarer
    1. Så bra at du fikk bort klumpen i magen! Det vil nok dessverre alltid eksistere folk som rakker ned på andre pga sjalusi osv. Har også vært borti det selv enkelte ganger. Er kanskje litt lett å la seg bli trykket ned, men det at andre folk ikke liker det vi driver med, skal jammen meg ikke gjøre at jeg slutter med det JEG liker å fordrive fritiden min med! Stå på! Du ser smashing ut!!
      Ha en fin tirsdag! 😀

    2. Fine Maren, jeg vil også bare si at du er et stort forbilde! Og den kroppen din er jo bare helt rå!!! All respekt til deg og den innsatsen du har lagt ned for å oppnå det som i mine (og mange andres) øyne er drømmekroppen. Og du har hørt det før, men bare tenk på at de som skriver dritt er noen patetiske, usikre og misunnelige sjeler som hadde drept for å se ut som deg! 😉 God klem fra Elin <3

    3. så utrolig godt å høre! jeg har selv slitt med følelser av å være stygg, og da mener jeg virkelig stygg. dette pågrunn av kommentarer jeg har fått….derfor kan jeg tenke meg hvordan du har følt deg! jeg vil bare si at du virkelig har en nydelig og kjempefin kropp! rett og slett killerbody! og du er jo langt ifra stor! du er slank og sterk! og det har du all grunn til å være stolt av! har fulgt bloggen din lenge og Elsker den! stå på videre =) =)

    4. Herlig at du føler deg bedre. Ha en super dag 🙂 Fortsett å inspirere oss med treningsglede og et sunt forhold til mat! 🙂

    5. Godt å høre at du hever deg over de stygge kommentarene! Du ser helt fantastisk ut og er til stor inspirasjon for meg og mange andre. Er innom bloggen din mange ganger for dag og blir superglad når deg er komt et nytt innlegg! Stå på videre:)

    6. Helt utrolig hva folk kan få seg til å si! Jeg skulle gitt MYE for å se så bra ut som det du gjør!
      Men lurer på en ting; du har så utrolig mye fint treningstøy, hvor pleier du å handle og hva pleier du å kjøpe? 🙂

    7. sååå bra!:) ja det beste er å stay positive å bare bry deg om det positive og folk som gjør deg godt!

    8. det er utrolig godt å høre at du tar bedre inn positive kommentarer enn det du gjør med negative. det er en veldig god egenskap at man får vekk den dårlige følelsen av å lese noe fint som andre har skrivd om deg. du er helt fantastisk og utrolig flink! jeg er avhengig av å lese bloggen din, den gir meg så mye. stå på!
      du er en flott kvinne!

    9. Jeg kan ikke skjønne at noen har kunnet skreve noe slik.
      Du er jo vakker, alt som ble skrevet vil jeg tro er ren og skjær missunnelse.
      Stå på,du er ett forbilde.
      Hadde jeg kunne blitt slik som deg,så hadde jeg vært happy happy happy.
      Stå på og dritt i hva folk kan lire av seg,folk kan være kjempe stygge.
      Å det er dem som ikke har det så godt med seg selv,som pleier og prøve og trakke andre ned i dritten..
      Jeg er ny leser av bloggen din,å jeg vil bli her.
      Jeg satt og leste gjennom nesten alle innleggene dine i går og jeg er så fasinert av deg og den
      jobben du gjør. Har kikket på filmene du har lagt ut og wow.
      Jeg har tatt til meg noen av de teknikene dine,og i morgen skal dem testes ut.
      Jeg var med en kamerat på SATS for 2 dager siden,å han viste meg flere av de øvelsene du har video av her.
      Så nå skal det bli andre boller her i gården også…
      Stå på du er nydelig…..
      Stor hilsen fra meg Monica Karin..
      p.s har blogg men den er ganske så ny enda så jeg sliter med og få den slik jeg vil ha den.
      Men håper den vil bli bedre med tiden..

    10. Har lest bloggen din en god stund og syns du virker som en super jente! Hev deg over alle idiotiske kommentar, det er ikke verdt aa kaste bort energien sin paa det! Det er lettere sagt enn gjort,men du er veldig inspirerende og derfor tenkte jeg aa skrive deg en melding aa fortelle deg det for det fortjener du:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg