Endelig helg!

I dag er det fredag og helg – endelig! Jeg skal bare kose meg, jobbe litt og ellers slappe av! En liten treningsøkt blir det nok også tid til. Jeg har hatt en relativt rolig treningsuke, og kjenner at jeg har masse lagret overskudd i kroppen. Deilig! Jeg planleger en tur innom Supernature i løpet av dagen for å kjøpe med meg litt snacks til helgen, og innom LIFE i bogstadveien (majorstuen helsekost kaller jeg den fremdeles, men den heter altså Life nå og har flyttet litt ned i bogstadveien) for sjokolade søtet med Stveia. mmm 🙂 I helgene spiser jeg det jeg har lyst på, og koser meg med både is og vanlig sjokolade hvis det er det jeg har lyst på. Jeg liker utrolig godt litt sunnere alternatver og kjøper derfor ofte dette inn i tilegg til “vanlig” helgekos!


I helgen er det Nordisk mesterskap i Herning i Danmark, jeg har et par bekjente på scenen som jeg virkelig gleder meg til å følge! Jeg hører rykter om at sendingen streames live på en dansk nettside, jeg legger ut denne linken dersom noen er interresert. Hvis ikke så oppdaterer iform.no jevnlig, og dere vil få masse informasjon der. Jeg er spesielt spent på et par av Atletic-utøverene, og noen av de skjønne bikini-jentene! Det er nok disse to klassene jeg synes er mest interresant, dette er nok fordi jeg ikke helt klarer å relatere meg til de aller største og muskuløse utøverene. Jeg blir mer fasinert og imponert over den rå styrken til AFutøverene som fighter seg gjennom dips, chips og roing og de lekre slanke kroppene til bikinijentene som ikke er for muskuløse og ikke for skrapa for alt av fett på kroppen. Uansett hvilken klasse utøverene stiller i så er det en enorm prestasjon at de har klart hele oppkjøringsfasen, og nå står på scenen. Det er få som kan fatte og begripe hvor mye hardt arbeid og rå viljestyrke som ligger bak. LYKKE TIL alle sammen!

Nå skal jeg staks ut til sjølyst for en kaffe med en søt veninne, en perfekt start på helgen. Hva er deres planer for helgen`?

Smiiil Maren

11 kommentarer
    1. Hej Maren,
      Rigtig god weekend! 🙂
      Jeg tænkte på om du kunne liste en uges øvelsesrutiner? Jeg er begyndt og styrketræne, men synes slet ikke jeg får nogle resultater 🙁

    2. Maren du er så utrolig vakker! Smilet ditt er smittende 🙂 Blir alltid glad av å trykke meg inn på den fine bloggen din! Åh, jeg har så lyst til å teste den kålchipsen med wasabi. Hvilken av typene foretrekker du? Har smakt de to andre, men ikke wasabismaken. Jeg er spent på athletic også. Blir gøy å se! God helg, skjønne deg <3 Stor klem!

    3. Du er utrolig vakker altså, jeg blir så glad av å se bilder av deg <3
      Det er bare bra at man både kan kose seg med noe sunt og noe mindre sunt, det pleier jeg også gjøre:)
      Håper du får en fin fredag på kafe med venninnen din:)
      Ha en fin fin fredag!!

    4. Martine: Min favoritt er den med kakao og kanel. Jeg er en søtmoms og liker alt som er søtt;) Jeg liker veldig godt den andre også (husker ikke hva den heter) men wasabi var faktisk ingen favoritt. God helg til deg også:):) smil M

    5. Hei 🙂 Du er så flink til å blogge, jeg blir alltid inspirert til å trene og spise sunt når jeg leser bloggen din. Du er så søt og positiv:). Jeg lurer på om jeg burde spise usunt i helgen siden at forrige helg spiste jeg usunt på lørdag og søndag. Jeg spiste sunt på mandag, men på tirsdag så spiste jeg ett kakestykke og så har jeg spist sunt igjen etter det. Men jeg lurer på om at hvist jeg skeier ut på lørdag om jeg da kommer til å legge på meg? Jeg trener i tilegg da 🙂

    6. Åå, takk for svar! Den andre heter noe med cheese, tror jeg. Den likte jeg kjempegodt! Skal teste den med kakao og kanel neste gang 🙂 Tusen takk! Smil tilbake 😀

    7. God helg, Maren! Gleder meg til å se skulderøktfilmen 🙂 Men du: Den “Muscle Browniesen” du har avbildet på innlegget, hvor får du tak i den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg