Smart planlegging!

I dag går det i ett her, og jeg skal være på jobb fra tidlig morgen til sen ettermiddag/kveld. Jeg skal også forsøke å få til en egen trening etter jobb. Da kreves det planlegging! Jeg har fyllt bagen min med godsaker, slik at jeg ikke skal gå tom for energi i løpet av dagen. I bagen er det 4 kokte egg, en boks tunfisk, en boks cottage cheese, to skyr, et eple, en pære, en redbull og en proteinshake.


Her om dagen bestillte jeg noe helt genialt fra Iherb. Jeg er utrolig fornøyd med Walden farm dressingene, men flaskene er store og ikke så enkle å transpontere med seg. Gleden var derfor stor da jeg fant Walden farms dressing i praktisk to-go porsjonspakning. På den måten kan man freshe opp salaten / grønnsakene på jobb/skole. Supert eller hva?

Akkurat nå nyter jeg en liten kosestund på Waynes Coffee, med en dobbel latte med kanel før neste kunde! Det er utriolig deilig å ha Waynes som nærmeste nabo til jobben, og jeg sniker meg ofte bort hit med PCen under armen for en kaffekopp og litt blogging mellom kunder! Koselig:) Jeg storkoser meg på cafe med daten, ukeblander og nydelig kaffe. Litt egentid i en hektisk hverdag er viktig! Det er mange av dere som påpeker at det er så dyrt å dra på cafe hele tiden. Vel min hemmelighet er å bestille en vanlig svart kaffe, også pimpe den opp selv med Stevia vanilla creme og cinnamon som jeg har med i vesken. En svart kaffe koster 20kr og påfyll kun 7kr. Det går faktisk ann for de fleste. I ny og ne (les: i dag) unner jeg meg en kaffe latte, den koster litt mer, men den er så verd det! Mmmmm

Smiiiil Maren

 

5 kommentarer
    1. Testet Thaigryten til middag i dag – NAM! Utrolig god var den 😀 Men tror nok jeg skal være litt rausere med krydderet neste gang, vi liker at det smaker her i huset 😉

    2. Hei!
      Jeg lurte på om du kunne skrive et innlegg ang trenging? Hva vil du anbefale, hvilken trening er bra, hvilken er ikke osv. Hadde vært supert å få mer informasjon ang trening og kosthold og hvordan kroppen reagerer på det. Litt fakta og informasjon ang trening og kosthold har ingen vondt av, ihvertfall ikke når man vil miste noen kg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg