Matmuffins på menyen!

Denne dagen har vært så fin, så effektiv og så hyggelig på alle måter! Jeg har hatt to svært spennende møter i dag, som begge gikk veldig bra! Mer om dette senere:) Mellom slagene var jeg hjemme en rask tur for å fikse meg litt lunsj. Jeg hadde “ingenting” i kjøleskapet og rakk ikke innom butikken. Da måtte jeg tenke kreativt. Jeg så silikon muffinsformene mine lå i skuffen, og da dukket det opp en ide. Jeg som elsker muffins, hvorfor ikke prøve en matmuffins-variant. Jeg fant litt skinke i kjøleskapet og la det i bunnen av formene, sammen med noen små brokklibuketter. Så klekket jeg et egg i hver form, og krydret godt. Inn i ovnen på 200 grader i ca 10 minutter. Jeg dekket muffinsene med ost, det siste minuttet i ovnen. Så enkelt, så sunt og så ufattelig godt! Jeg serverte matmuffinsene mine sammen med en enkel ruccola salat og ostegratinerte grønnsaker. Mmmmm, en super lunsj i mine øyne.



Etter lunsj tok jeg en tur i Bogstadveien for å titte litt, da oppdaget jeg at Majorstuen helsekost har flyttet ned i Bogstadveien og byttet navn til Life. Jeg elsker helsekostbutikker, og denne har jeg faktisk aldri vært innom før. Denne Lifebutikken var lys, ny og fresh. Det beste av alt var at de hadde seriøst alle mine favoritter. Alt fra sukrin, mandelmel, stevia (alle mine bake-must-haves) til superfood , ren NORSKPRODUSERT omega3, masse økologisk hudpleie, sminke, hårprodukter, samt sunn snacks og spennede kosttilskudd. Jeg brukte lang tid her inne, og kose meg virkelig. Ja jeg er litt sær, men jeg elsker slike butikker. Jeg kan gå lenge å lese på etiketter, og oppdage nye produkter. For meg føles dette som en skattejakt. Jeg fant noen nye produkter, og spesielt en økologisk serie som heter Burt’s bees. Den inneholder ingen parabener, sulfater eller kunstige fargestoffer. Jeg la min elsk på Milk & Honey Body Lotion, den lukter bare så godt at jeg smiler litt hver gang jeg tar den på. Jeg er utrolig fornøyd med denne kremen, og gleder meg til å teste ut flere produkter fra dette merket. Burt’s Bees er helt nytt for meg, er det noen av dere som har testet det før?

I dag var planen treningsfri, men da jeg var innom Sats Solli for å fikse litt papirarbeid så ble jeg jammen lurt med på en spinningtime med en kollega. Det er jeg utrolig glad for! Jeg fikk SÅ mye energi av den timen. Pia er ikke bare verdens søteste solstråle, men også en utrolig dyktig instruktør. Er du satsmedlem, så sjekk ut Pia sin spinningtime kl 18.00 på onsdager. Nå ligger jeg på sofaen, nydusjet, og innsmørt i Milk&Honey kremen. En stor porsjon Taco med speltlomper er inntatt og kvelden skal bare nytes!

Smiiiiil Maren

16 kommentarer
    1. Ja, jeg har hørt om Burt´s bees 🙂 Det er et fint merke som ikke tester på dyr, så jeg elsker det! Enig med deg, det er helt fantastisk å gå i helsekostbutikker. Kan bruke en evighet der inne og elsker Supernature. Måtte teste kålchipsen du tipset om. FY, så GODT! Ha en god natt 🙂

    2. Helsekostbutikker er gøy! Burt’s Bees har jeg brukt til datteren min siden hun ble født, har prøvd det meste de har. Elsker det!:)

    3. Jeg elsker Burts Bees 🙂 De har min favoritt leppepomade, med peppermynte og andre oljer som skaper en “prikkende” følelse i leppene og gir verdens mykeste lepper 🙂 Anbefales hvis den finnes her!

    4. Det så utrolig godt ut, må testes i morgen ! Elsker bloggen din også lurte jeg på om du kanskje kunne laget ett innlegg en gang om ting du kjøper på iherb ? 🙂

    5. Hei. Så flott fokus du har! Det er svært viktig med riktig kosthold, og like viktig med hva du smører på kroppen. Håper det er greit at vi legger ut info om at http://www.greenbeauty.no er et helt nytt tilskudd i form av nettbutikk som leverer kun parabenfrie/giftfrie hud – og hårpleieprodukter av svært høy kvalitet. Ha en finfin helg – og velkommen for en titt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg