Spill på lag med egen kropp og helse!

Jeg lovet dere mer morgenblogging, og det skal jeg selvfølgelig følge opp! Dagen i går bare forsvant, og dermed ble det en sen oppdatering, på slike dager kan jeg enkelt oppdatere via mobilblogg, så det må jeg bli flinkere på! Jeg får så mye tilbake fra dere herlige lesere i form av kommentarer, instagram og mail så da skulle det bare mangle at jeg kan imøtekomme deres ønske om hyppigere oppdateringer!

I dag våknet jeg med en kropp som skrek etter en rolig morgen med kaffe, god morgen Norge og stor frokost! Gårsdagen ble over gjennomsnittet aktiv da jeg selv var med på treningen til en av kundene mine, i tilegg til min egen trening på ettermiddagen. Jeg elsker slike dager, med masse aktivitet og tøff trening, men da må man huske å hvile nok, spise nok og sove nok!! Derfor satt jeg på alarmen en time senere i dagmorges, slik at jeg fikk sovet ordentlig ut. Jeg fyllte også ordentlig godt på med en god middag (se forrige innlegg) i går og en solid kveldsmat like før jeg la meg. NEI det er ikke farlig å spise like før du legger deg, det er en gammel gammel myte som bør glemmes og begraves med det samme. Det er totalen ila dagen som gjelder, ikke tidspunktet du velger å spise. Aldri legg deg sulten! Jeg tar jeg også mest sannsynlig treningsfri i dag, for å få en ordentlig god økt igjen i morgen, istede for en halveis økt i dag og en halveis økt i morgen! God plan:) Spill på lag med egen kropp – det har du alt å vinne på!

I dag har jeg første kunde kl 12, og det gir rom for en rolig og deilig morgenstund. Det har blitt få av dem i det siste og det liker jeg ikke. For dere som har fulgt bloggen lenge vet at jeg er utrolig fan av denne lille timen alene på morgenen med kaffen, nyheter og hygge! Jeg skal derfor prøve å innføre denne morgenkosen igjen, for min del setter en slik morgen standarden for hvordan resten av dagen blir. I dag lagde jeg meg faktisk proteinkaffe igjen, det er en god stund siden, og det ble et hjertelig gjensyn (gjensmak ?? hihi ) med den søte gode proteinkaffen med sjokoladesmak.

HAR DU NOEN FASTE MORGENRUTINER SOM ER VIKTIG FOR DEG??

Nå skal jeg krype opp i sofaen, og nyte den siste halvtimen av morgenkosen her! Nyt dagen – husk det er snaaaart helg!!

 

Smiiiil Maren 



PS: Alle spørsmål omrking kostholdsplaner besvares via mail. Så dersom du har spørsmål omkring dette, så send meg en mail! Kosthold er individuelt, og jeg besvarer ikke enkeltpersoner i kommentarfeltet.

10 kommentarer
    1. Blir treningsfri her også 😀 Dagen skal bare nytes 😀
      Ha en fin dag Maren ! Du er topp !
      Marteklem

    2. Mit morgenritual er at lave en god kop kaffe. Sidde alene i stilhed og nyde den, mens jeg tjekker e-mails og nyhedssites. Simpelt, men superrart og afslappende. 🙂

    3. Jeg MÅ ha frokost! Om det er en bolle med havregryn, smoothie eller noe annet, jeg bare må ha i meg mat når jeg står opp. Blir heller aldri noen bra dag hvis jeg stresser med frokosten:P

    4. Hærleg med sånne morgonstunder!! Pleier å sette av ein time eg og, liker å nyte denne peridoen før dagen startar. Og enig med deg, latterlig å slutte å spise kl 18..kven gjer det liksom? Ikkje eg, då hadde eg besvimt lenge før eg nådde senga. Et hærleg måltid rett før ein legg seg bidreg til optimal søvn og optimal restitusjon =) Ha ein nydeleg dag! BRA innlegg!

    5. Hva slags protein pulver bruker du i kaffe? Syntes bloggen din er helt fantastisk. Titter innom dagelig.

    6. Jeg er også STOR fan av deilige morgenstunder med kaffe, min faste havregrynsskål og god morgen norge på tv´n 🙂 Jeg trodde jeg var den eneste personen under 40 som likte å se på god morgen norge haha! Syns det er så koooos 🙂 Elsker bloggen din btw!!
      Klemmer i fleng til deg Maren!

    7. Hei Maren 🙂
      Jeg husker du skrev for en liten stund siden at du spiste et proteinpulver (?) som smakte som vaniljeis? Jeg finner ikke igjen innlegget, så lurte bare på om du kunne nevne det igjen!?! 🙂

    8. Jeg står alltid opp i god tid, koser meg med kaffe og god frokost foran tven elr. pcen. Det er det beste jeg kan gjøre på morgningen. Våkner jeg 30min. før jeg må løpe ut døra, får jeg en dårlig dag rett og slett!! Eller så synes jeg det også er veldig godt å trene før jobb, de dagene det lar seg gjøre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg