En frisk høstmorgen

Høsten er så deilig, med frisk luft og nydelige farger. I dag våknet jeg opp til det perfekte høstværet, med sol og klar frisk luft. Jeg spiste en kjapp frokost, før jeg knyttet på meg joggeskoene og kom meg ut. Det ble en times tur i rolig moderat tempo, en perfekt start på en ny uke!

På vei hjem stakk jeg innom postkontoret, der en pakke fra Iherb ventet på meg! Denne gangen var det kun påfyll av produkter, og ingen nyheter. Pakken inneholdt Golean frokostblanding, og Honey dijon dressing. Det er to favoritter som jeg alltid passer på å bestille dobbelt opp av, slik at jeg ikke går tom. Spesielt frokostblandingen er helt super, da de fleste jeg finner i Norge inneholder mye sukker, og lite protein, i motsetninger til Golean som har et meget høyt innhold av protein!

I dag har jeg faktisk fri, og skal bruke denne dagen på sosialhygge og litt jobb:) Jeg har nok av mail fra dere herlige lesere som må besvares, kostholdsplaner som skal sendes ut og diverse ting som skal fikses, så helt fri blir det ikke! Jeg setter meg ofte på cafe og jobber med slike ting, og det er faktisk utrolig hyggelig! Jeg har hatt helt fullt opp med kostholdskunder en periode, og derfor ikke hatt kapasitet til å hjepe flere med kostholdsplaner. Nå har jeg fått unna en god del, og har igjen ledig kapasitet til å ta inn litt flere kunder. Så dersom du trenger hjelp med kostholdet ditt, og ønsker å få satt opp en skreddersydd plan for din målsetning så send meg gjerne en mail! Jeg vil gjerne minne dere på at dette er jobben min, og jeg ønsker dermed kun seriøse henvendelser!

Nå vil jeg komme meg ut i høstsola! Jeg ønsker dere alle en fantastisk mandag.

Smiiiiil Maren

 

18 kommentarer
    1. Høres ut som en deilig start på uka. Den frokostblandingen ser veldig god ut på bildet. Deilig å slippe alt det sukkeret vi har i alle frokostblandingen i butikken. Det smaker jo bare sukker også.
      Du får ha en fin kveld videre:)

    2. Må bare si at jeg elsker bloggen din! Så masse inspirasjon og motivasjon 😀
      også lurer jeg på d samme som var skrevet ovenfor her, hvor mye det koster å få en kostholdsplan og setter du opp treningsplaner også?

    3. Vet du ikke teller kalorier, men kan du gi et ca. estimat på hvor mye du får i deg på en normalt aktiv dag? SÅnn typisk dag med gåing til og fra jobb, cafetur og trening. Spør fordi jeg jobber med å øke mitt eget inntak. Booster å se hvor mye andre faktisk kan tillate seg å spise og fremdeles se fab ut.

    4. Tak for masse inspirasjon og motivasjon 😀 og nå er 2x bokser Golean frokostblanding på vej hjem til meg 🙂

    5. Hvordan er kosholdplanene dine lagt opp? Siden du er veldig vane menneske i matveien og som regel alltid har det samme?

    6. Kjempeflott bilde av deg spreka:)
      Har ikke fått prøvd denne frokostblandingen enda, pleier å spise Vita sin. Om du ikke har smakt den, MÅ du gjøre det, den er nydelig sammen med mager kesam, sukrin+ og litt nøtter:)
      Høres ut som du hadde en fin dag, jeg liker også godt å sitte på kafe og jobbe der. Ikke at det blir så mye av det her i Elverum, men når jeg er i Oslo så pleier jeg å ta med meg en av skolebøkene og sitte å jobbe om det er igjen litt tid før toget går hjem igjen:)
      Ha en flott dag:)

    7. Hei !
      Må si jeg liker bloggen din så utrolig godt 🙂 Er innom fler ganger om dagen for å se om det er noe nytt 🙂
      Jeg har også blitt helt hekta på kålchips, men har nå hørt at det er tomt både på nett og i butikkene så tenkte derfor å tipse om denne http://www.iherb.com/Lydia-s-Organics-Kale-Krunchies-Herbs-de-Provence-3-oz-85-g/34704 fra Iherb, den er utrolig god og i fler smaker. Men den Herbs de Provence minner om Cheesie purple corn 🙂 Nydelig 🙂 Ha en flott tirsdag 🙂

    8. Kan jeg spørre hvilke fettprosent du har, pga at du har så markerte armer og rygg?
      Det er utrolig motiverende å se 🙂

    9. Hvem klarer å bli den mest inspirerte bloggeren på Bloggery.no? Bloggery er en bildetjeneste som gir deg en ryddig oversikt over alle dine bloggbilder.
      Gå her http://bloggery.no/campaign for å lese mer og delta i konkurransen for å vinne et Canon EOS 650D speilreflekskamera!

    10. Jeg er så glad i å lese bloggen din, så jeg håper du kommer til å blogge masse igjen, slik du pleier å gjøre 🙂 Syns det har vært så få innlegg i det siste.
      Gleder meg alltid til å lese innlegg på bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg