Oslo neste!

Det ble ingen oppdatering fra denne kanten i går, jeg brukte dagen sammen med familie og venner og hadde fokus på dem til fordel for bloggen.

Nå sitter jeg litt morgentrøtt på toget på vei tilbake til Oslo. Det ble et kort besøk i Kr.sand, men verd hvert minutt!

Jeg sitter her med en nervøs følelse i magen! I dag er den Norway Open i Tr.heim og jeg kjenner flere av de fantastiske utøverene som stiller! Jeg skulle gitt mye for å vært der i dag, men det lot seg desverre ikke gjøre denne gangen. Heldigvis oppdateres det hyppig via ulike medier, og jeg følger spent med! Jeg har noen store favoritter, og virkelig troa på noen av årets debutanter så dette blir utrolig gøy! Neste helg er det NM i Oslo, og da skal jeg få tatt meg en tur for å se atletene, hente inspirasjon og hilse på kjente! Det gledes;)

Nå skal jeg hente meg en stor kopp kaffe og lene meg godt tilbake i togsetet. Om fire timer er jeg på plass i Oslo og klar for en liten treningsøkt etterfulgt av fest med herlige Satskolleger!

Jeg ønsker dere en fantastisk bra helg.

Smiil Maren

5 kommentarer
    1. Wow du tar tog! Så bra:D Litt lei av å lese at du alltid flyr den lille biten til Sørlandet… Visste du at per flytur kan du kjøre 50 ganger med buss eller tog, og slippe ut like mye CO2?

    2. Ville bare si at jeg leser bloggen din ganske så ofte. Mest når jeg trenger litt ekstra påfyll av inspirasjon og motivasjon. Det finner jeg her. Jeg har derfor nevnt bloggen din i det ene innlegget jeg har skrevet. Håper det er greit for deg.Hilsen Samra

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg