God morgen

Jeg fikk en søt tilbakemelding fra en leser som spurte om jeg ikke kunne begynne å morgenblogge igjen. Hun hadde nemlig en morgenrutine som hun satt så stor pris på, hvor hun koste seg med morgenkaffe og min blogg! Det synes jeg var utrolig hyggelig, og jeg skal derfor bli flinkere til å oppdatere tidligere på dagen!

Jeg sitter her å koser med meg havregryn med banan og blåbær. Deilig start på dagen! Formen er fremdeles litt småpjusk, men jeg er straks på vei til jobb likevel:) En stor kopp te, ullsokker og et deilig ullskjerf er med på jobb, så dette går helt fint. Treningsfri blir det garantert i dag. Søndag er som oftest sofadag her i huset uansett:):)

Slik ser altså jeg ut i dag! Godt tullet inn i masse klær, litt morgentrøtt og pjusk – men med veldig godt humør:) Nå må jeg løpe for å rekke å åpne dørene for alle søndagsspreke Satsmedlemmer!

Vi blogges senere!

Smiiiil Maren

11 kommentarer

Siste innlegg