Lørdagskos

I skrivende stund ligger jeg inntullet i et digert ullteppe, med skjerf rundt halsen og ullsokker på føttene – i sofaen til søte Frida! Jeg er så fryktelig kald, og litt pjusk i formen, så hva er vel bedre da enn hjemmekos hos gode venner.

Frida har virkelig vartet opp for meg her i dag, og jeg føler meg så utrolig heldig. Det var magisk å få komme rett til henne etter en lang dag på jobb, og få servert dette nydelige måltidet! Ytrefilet av svin, med ostegratinerte grønnsaker og ovnsbakte tomter. Mmm:) Dessert fikk jeg også, for en luksus! Hjemmelaget marengs med vanilje kesam og bær. Så utrolig godt.

Nå skal resten av kvelden nytes med enda mer godsaker i form av mat og drikke! Jeg elsker lørdager, spesielt når jeg kan tilbringe dem sammen med nydelige venner:)

Nyt lørdagskvelden fine dere.

Smiiil Maren

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg