Dagens lunsj og supersmoothie

I dag stod jeg hjemme på kjøkkenet før jobb og så inn i et helt tom kjøleskap! Jeg ante ikke hva jeg skulle lage til lunsj! Der i slike stunder jeg er utrolig glad for at jeg lager enormt porsjoner når jeg først baker knekkebrød og lavkarbobrød. Jeg fant en hel boks med knekkebrød i skapet, og etter litt romstering rundt i kjøleksapet endte jeg opp med en rimelig bra lunsj. Knekkebrød med makrell i tomat, gulerøtter og tomat.

 Heldigvis har jeg skapene fulle av superfood, og jeg fikk laget meg en deilig supermsoothie som reddet hele lunsjen! Denne smoothien inneholder:

  • Erte protein
  • Lecithin
  • Pære
  • AFA-alge
  • Økologisk eplejuivce
  • Revet ingefær
  • Kanel

 

En utrolig energirik og smaksrik smoothie som gjorde lunsjen i dag hakket mer spennende! Jeg har desverre ingen fantastisk treningsøkt å skryte av i dag, da jeg har bestemt meg for å ta et par litt rolige dager nå. Jeg er mer sliten enn jeg vanligvis er, og det liker jeg ike. Jeg trives best med masse overskudd og energi, så når det blir fraværende er det på tide å roe ned litt. Så da tar jeg noen rolige dager, og fokusere på restitusjon og vips er ting som det skal igjen til uken:)

Jeg ønsker dere en deilig helg, nyt den – det er det helgen er til for!!

Smiiil Maren

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg