Salg hos Supernature!

Jeg titter bare raskt innom for å gi dere en gladnyhet!! Jeg har ropt høyt ut om mitt store kjærlighetsforhold til superfood, og jeg har tipset dere om mange ulike produkter den siste tiden! Noen av de produktene som har gått igjen mange ganger, og som jeg absolutt alltid har i skapet mitt er Hampfrø! Jeg bruker disse deilige små frøene over salater, over cottagecheese-skyr frokosten min og ellers som snacks. Jeg kjøpte en ny pose for kun 2 uker siden, og den har jeg jammen meg momset opp. Så dere kan da tro at gleden stod i taket, da jeg tittet innom solstrålene på Supernature, og det første som lyser mot meg er: 50% SALG PÅ HAMPFRØ!! Gjett om denne jenta fikk hamstret med seg hampfrø! Oh joy:)

Jeg skal også nevnes at det er 50% salg på kokkosvann også. Disse drikker jeg til stadighet, og det er ikke sjeldent at det dukker opp et bilde på bloggen og instagram hvor jeg har en flaske kokosvann i hånda. Nå er det altså 50% på cocofina sitt deilige kokosvann. Det var halv pris på flere godsaker også, som bipollen, kakaonibs, rawfood barer og krystallsalt. Det er stor fare for at jeg må tilbake i morgen også kjenner jeg! Bipollen har jeg hørt mye positivt om, men enda ikke fått testet ut. Er det noen av dere som bruker dette? Hva er deres erfaring? Kakaonibs bruker jeg ofte i skyr/kesam skåler med bær og frukt. Nydelig!

Hvis du bor i Oslo anbefaler jeg deg virkelig å stikke innom supernature i Bogstadveien 24! Det er kun et begrenset antall igjen, så jeg ville ikke ventet for lenge:) Husk å hils superdamene fra meg når du stikker innom:) Jeg anbefaler også å sette av litt ekstra ti når du drar innom, kos deg i butikken, nyt smaksprøvene og spør om alt du lurer på. Superdamene har kunnskapen på plass, er utrolig hyggelige og hjelpsomme. Nå skal jeg pile opp på videosjappa og leie meg et par koselige filmer, innom butikken å kjøpe frukt, bær, vanilje kesam og 70% sjokolade – i kveld blir det kosekveld 🙂

Smiiil M

 

4 kommentarer
    1. Sidan folk må hugse å helse “superdamene” frå deg når dei handlar så virkar det nesten som om du er sponsa av butikken Suparnature. Om du får rabattar på Supernature for å omtale dei på bloggen så synest eg at du bør opplyse om det. Så vidt eg veit er det ikkje kven som helst som står bak Supernature, men to av pionerane innan supermat i Norge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg