HVEM ER DU??

Hver eneste dag så er det flere tusen lesere som titter innom denne bloggen, og jeg lurer så på hvem alle dere unike, herlige mennesker er? Jeg deler mye av meg selv og mitt liv med dere, så nå håper jeg at dere kan dele litt med meg også! Jeg har så lyst å bli kjent med dere:)

Så fortell meg fine lesere:

Hvem er du ?

Hva gjør du? (jobb, studier osv)

Hvor lenge har du lest denne bloggen og hvordan oppdaget du den?

Nå skal jeg komme meg på jobb! Jeg titter innom om et par timer, og da håoer jeg at det er mange spennende svar fra dere! Jeg gleder meg så til å bli litt bedre kjent med dere, og få et lite innblikk i hvem akkurat du er!

 

Stort smil fra Maren

118 kommentarer
    1. Jeg er Therese 🙂
      Jeg går på skole i Danmark, utdanner meg som styrketrener og fysisk trener.
      Stiller til Bodyfitness i april.
      Jeg fant denne bloggen for ett par dager siden når jeg ville ha litt inspirasjon.

    2. Hvem er du ? Jeg er bare meg selv, men gjennom bloggen er jeg Redcord-Trude, som du nok er innom av og til kanskje:) Sånn utenom det er jeg 2 barnsmor, bor i et hus, med en hage uten bomster, travelt nok å rekke å klippe plen og hekker.
      Hva gjør du? (jobb, studier osv) Jeg var ferdig med studeringen i 2005 og jobber nå som prosjektingeniør. For det meste på kontoret, men er offshore innimellom. Jobben kan til tider kreve både kvelder og netter, så selv om jeg elsker jobben min, setter jeg stor pris på å kunne ta helt fri innomellom.
      Hvor lenge har du lest denne bloggen og hvordan oppdaget du den?
      Det er jeg litt usikker på, men jeg har lest den ganske lenge. Oppdaget den fordi jeg selv blogger, og leser stort sett hvert eneste innlegg. Du gir, som du sier selv, mansse av deg selv, og det gjør bloggen til kjekk lesing. Å bli kjent med noen gjennom skjermen er ganske fasinerende. Og jeg liker spesiellt godt at du byr på deg selv både på gode og mindre gode dager! Og siden det er flere tusen lesere innom hver dag, så appelerer du nok til mange! Fortsett den gode jobben! Men tenk først og fremst på deg selv, ikke oss leserne:)

    3. Så gøy! Skulle bare mangle å svare 🙂
      Jeg heter da Emma, og går i 3. klasse på videregående i Bergen.
      Har ikke lest bloggen så lenge, men tror jeg oppdaget den gjennom lidenskapforsunnhet.blogg.no, siden det er spennende å lese om trening og livsstil, og denne bloggen er veldig inspirerende til å lære mer om yrket du har valgt, siden jeg er selv i den fasen der det begynner å bli viktig å tenke på ! Så din og den bloggen er mine favoritter
      Stå på ! Kleem Emma 🙂

    4. Ingvild heter jeg, og jobber i ambulansetjenesten. Kom over bloggen din helt tilfeldig for 1/2 års tid siden når jeg googlet. Husker ikke hva jeg søkte etter, men antar at det var noe med trening eller kosthold 😉 Fast følger, innom bloggen din mange ganger daglig! Jeg begynte å trene mer styrketrening, mer frivekter og mye tyngre etter jeg begynte å lese og har også forbedret kostholdet mitt. Elsker at jeg får tips til nye treningsøvelser, matoppskrifter – og ikke minst la det gode humøret ditt smitte over på meg 😀 Min favorittblogg, og en av de få bloggene jeg følger hver dag!

    5. Hvem er du ?
      26 år gammel jente som bor like utenfor Stavanger.
      Hva gjør du? (jobb, studier osv)
      Jeg jobber fulltid i SAS, i tillegg til å studere fulltid som lærer! Travle dager med andre ord. Glad i å trene, og da aller helst på CrossFitCentrum Sandnes. Er samboer gravid og skal ha vårt første barn i mars! Noe vi gleder oss masse til!
      Hvor lenge har du lest denne bloggen og hvordan oppdaget du den?
      Fulgte deg på twitter og det var vel sånn jeg begynte å lese bloggen din! 🙂

    6. Jeg er som du vet Kristina 😉 hehe.. Jeg er glad i bloggen din fordi det representerer et sunt fokus på trening, mat og helse. Her finner man ikke fanatiske tankerom verken det ene eller det andre. Jeg husker ikke hvordan jeg oppdaget bloggen din, siden jeg har lest den så lenge 🙂

    7. Jeg heter Birgitte, er 18 år og bor i Asker. Jeg går på Asker vgs, med realfag. På fritiden går store deler av tiden med til trening, og jeg elsker det! Skal begynne å studere ernæring neste år 🙂 Syns kosthold og trening er utrolig spennende og bloggen din og deg har vært med på å skape denne interessent og å motivere meg. Syns bloggen din er helt FANTASTISK og titter innom mange ganger om dagen for å få nye tips og motivasjon!Har vel fulgt deg i ca ett år, og husker ikke hvordan jeg oppdaget den, men jeg er så glad for at jeg gjorde det 😀

    8. Jeg er meg, Maria. Jeg er 23, flytter straks inn i drømmeboligen med samboeren. Liker å trene.
      Tar utdanning på masternivå innen samfunnsvitenskapene, nøyaktig hva sier jeg ikke 🙂
      Jeg har lest bloggen din siden i sommer, kom bare tilfeldigvis over den. Og jeg ble hekta 🙂

    9. Jeg hedder Eva. Jeg er fra Danmark. Jeg læser Engelsk og Medievidenskab på Syddansk Universitet. Jeg spiller selv både, håndbold, fodbold og har lige løbet mit første halvmarathon. Synes, at din blog er super fin inspiration og er meget motiverende.
      Jeg fandt din blog igennem din veninde, Celine Albert, idet hun lavede et link til den.

    10. Hilde her,27år,fra Trondheim 🙂
      Er utdannet hjelpepleier,men jobber ikke som det akkurat nå. Er sykmldt,og skal i behandling i 3mnd nå snart(psykisk).
      Bruker dagene på trening og mat 😀
      liker bloggen din for du gir så fin inspirasjon,og har en fin linje gjennom det hele. Og så har du vel litt drømmekropp,og så er du utrolig sprudlende og smiiilende 😀
      Og så er jo disse videoinnleggene kjempebra,og mattipsene,og..ja,det meste ;D
      Jeg fant bloggen din da Kristina Andersen linket den,og har lest den siden da.
      Ha en sprudlende dag,Maren 😀

    11. Jeg er Ida. Bor i Kristiansand, og studerer ernæring. Syns din livsstil er så ekte og motiverende. Prøver å gå steg for steg til en livsstil som ligner din. Hverdagen min er bedre nå enn før, noe som du har hjulpet meg til å få til;-)
      Har fulgt bloggen din fra du ble PT på spicheren:-)

    12. jeg er Caroline, 26 år og har en datter på 1 år. jobber på kontor.
      din blogg har vært super inspo til og komme i form igjen. har gått ned 22 kilo =)
      vill jo være aktiv mamma =)))
      fant bloggen din da jeg googlet fitnessblogger tror jeg, ville ha en bra blogg med trenings tips og mat inspo etter fødlsel. og OM jeg fant det da her oss deg =) har følgt med fra oktober i fjor

    13. Jeg er en jente fra Bergen på 21 år og som studerer jus. Jeg har vært fast leser av bloggen din i omtrent seks måneder, og titter innom hver eneste dag. Jeg beundrer din positive instilling – du motiverer meg, både til å tenke positivt og til å komme meg på trening fem dager i uken. Jeg prøver i hvertfall! 🙂
      Jeg kommenterer vanligvis ikke på blogger, men din blogg er annerledes, og jeg ønsker dermed å legge igjen denne kommentaren. Du virker som en sprudlende jente med “bena på jorden”, og som blogger om “helt vanlige” og hverdagslige ting.
      Jeg ønsker deg en fin dag videre Maren – fortsett å tenke positivt og inspirer alle oss andre, så lenge du trives med å blogge! 🙂

    14. Hei!
      Jeg heter Ida, er 20 år og kommer fra en liten plass i Telemark. Er helsefagarbeiderlærling.
      Kom innom bloggen din da du skulle bli leneorvik.no’s personlige trener 😉 Og har vært innom her flere ganger om dagen siden. Syns det er veldig morro å få litt inspirasjon når det kommer til mat og trening, særlig da du vet hva du gjør 🙂 Ha en fin dag!

    15. Jane!
      Jobber som prosessoperatør i Yara 🙂
      Husker faktisk ikke helt hvordan jeg kom over denne men tror det var linket fra en annen blogg, syns du skirver mye positivt og gir fine tips (ihvertfall til mitt neste oslobesøk, har en butikk og en kafe jeg skal prøve ut! :)) )
      Ha en fin dag 🙂

    16. Jeg heter Johanne og studerer grunnskolelærerutdanning i Kristiansand!:) Jeg trener på spicheren og er innom bloggen din flere ganger daglig både fordi jeg syns du er topp og for inspirasjon og motivasjon ang trening og kosthold!!:) har lest bloggen din i alle fall i over ett år, kanskje lengre også.. Trur jeg fant den gjennom noen andre blogger da jeg søkte etter sunne, inspirerende treningsblogger!!:) tar til meg tips,råd og inspirasjon ved å lese det du skriver! Takk:) ha en fin dag! God klem:)

    17. pleier vansligvis aldri å kommentere blogger, men nå måtte jeg bare slå til!
      Jeg er Susanne, 16 år og går på første året på idrettsfag. Jeg er akkurat som deg- har et brennende engasjement for sunt hosthold og masse trening!
      Du gir meg masse med denne fantastiske bloggen din Maren! Synes du er en jente som virkelig er “nede på jorden”, liker nemlig ikke blogger som blir litt for mye… Elsker alle sunne oppskrifter, og treningstips!
      Så fortsett med den supre jobben du gjør, både for deg selv og andre! Du hjelper iallefall meg så UTROLIG mye! Er innom bloggen din flere ganger om dagen!
      Ha en fin dag videre 🙂

    18. Jeg heter Alexandra, og er fra Norge. Jeg er 16 år, og går helse – og sosial. Jeg er selv opptatt av trening, og derfor synes jeg din blogg er så fin. Husker ikke når jeg startet å lese bloggen din, men var vel på leting etter inspirasjon, noe jeg fant på din blogg 🙂
      Stå på!

    19. Jeg heter Hanna og studerer psykologi. Kom over bloggen din for godt over et år siden. Jeg er fast leser fordi du er utrolig inspirerende og gir meg mye motivasjon. Du representerer en sunn balanse mellom trening og kosthold, og virker som en ordentlig livsnyter. Selv på dager hvor humøret ikke er på topp, får du alltid frem et smil hos meg med din positivitet.
      Stå på videre!

    20. Jeg heter Alice, og er 21 år fra tønsberg!
      Bor med samboer, og jobber på g-sport. Samt spinnings instruktør på fritiden:-)
      Stiller i fitness til neste år!
      Kom over bloggen din igjennom Kristina Andersen, men leser nå din mer!

    21. Jeg er Amanda, 21 år fra Lofoten:)
      Studerer jus i Tromsø, på fritiden trener jeg en del og forsøker å bli den beste versjonen av meg selv, på alle måter 🙂
      Jeg fant bloggen din ved en tilfeldighet for over et år siden 🙂

    22. Jeg er ei 18 år gammel jente som holder på å ta påbygging til generell studiekompetanse. Utenom skolen jobber jeg på treningssenter som resepsjonist og treningsveileder – og jeg elsker det!;-) Jeg er usikker på hvordan jeg fant bloggen din, men er innom flere ganger daglig siden den gang!
      Stå på, du er en stor motivasjon- og inspirasjonskilde:-)

    23. Jeg heter Lisa og er 19 år, fant bloggen din via Kristina Andersen tror jeg.. Følgt bloggen din i flere år nå 🙂 Tar meg et friår (jobbår) før jeg skal begynne på studiene til neste år 🙂

    24. Ingvild, er 20 år og studerer i Melbourne, Australia:) elsker å trene og å spise god og bra mat! brenner for å jobbe med helsa fremfor fysikk og syns bloggen din er et sååå friskt pust i bloggverdenen. husker ikke helt hvordan jeg dumpet innom her, ganske tilfeldig. du får meg virkelig til å innse at man må spise mye mye mat og at man ikke dør av det. keep up the good work, du er så inspirerende!

    25. Jeg heter Mai-Linh, og er for tiden bosatt på fantastiske Bali! Her nede skal jeg ta pt-utdannelsen 🙂
      Oppdaget bloggen din under kategorien “trening og kosthold”, og likte den så godt at jeg addet deg på bloglovin.
      Hadde faktisk eksamen i rørslelære, anatomi og motorikk idag, så nå skal jeg bite tenna sammen og glemme hodepinen og kvalmen, og ut og feire med andre medstudenter! 🙂

    26. Jeg er Jeanette! En treningsglad 27 åring med 3 små barn (jenter). Bruker all mid tid på jentene mine og trening (og litt på mannen da) og elsker det!
      Jeg jobber som Pt og gruppetreningsinstruktør
      Kom over denne bloggen en gang i vår/sommer…husker ikke akkurat hvor jeg fant den, men tror det var igjennom en annen blogg. Og nå er jeg hekta =) er innom hver eneste dag!

    27. Jeg er Marte, 20 år !
      Studerer til å bli vernepleier 🙂
      Trener fast på spicheren, og har hatt deg som PT!
      Har vel lest bloggen din i snart ett år. Hvordan jeg kom meg inn hit vet jeg ikke, men var vel gjennom andre bloggere eller google 😀
      marteklem

    28. Jeg er Christine jeg. 28 år, gift og studerer master i samfunsarbeid. Jeg skriver masteroppgaven om viktigheten av fysisk aktivitet som etablering av fellesskapsfølelse og økt livsglede. Jeg har også laget egne treningsgrupper jeg leder på fritiden 🙂 Har lest bloggen din, bare i en ukes tid. Meeen, nå er jeg fast leser, og følger deg på instagram. Digger bloggen din jeg 🙂
      Ha en super dag, fine

    29. Jeg er Silje, 23 år, ferdigutdannet sykepleier i vår og jobber nå på sykehuset, der jeg stortrives 🙂
      Jeg vet ikke helt hvor lenge jeg har lest bloggen din, men er ei god stund. Er avhengig av den (om det går an?) og synes du kommer med utrolige bra innlegg, som er lærerike, interssante og fulle av tips, som jeg har benyttet meg av flere ganger. Bloggen din har jeg funnet via en annen fitnessblogg tipper jeg.. Husker ikke helt.. Enten via kriweb eller dedication sin tipper jeg 🙂

    30. Jeg heter Aina og går nå sykepleien 2. år. Etter at jeg flyttet og begynte på høyskole begynte jeg virkelig å brenne for trening. Grunnen til at jeg begynte å lese bloggen din var dermed at jeg spurte ei venninne om hun viste om noen bra trenings-blogger som hun kunne anbefale. Hun anbefalte din blogg, og siden har jeg fulgt flittig med. Med andre ord, hun hadde rett!

    31. Hvem er du?:
      Ingvild heiter eg, er 19 år og eg kjem frå vakre Hardnanger.
      Hva gjør du? Eg har akkurat begynt på ein bachelorgrad i Ergoterapi i Sandnes. Har gått 3 år på idrett på vgs, så er litt over gjennomsnittet glad i trening og aktivitet.
      Hvor lenge har du lest denne bloggen og hvordan oppdaget du den?
      Eg har lese bloggn din i kanskje eit halvt år (++) og eg oppdaga den heilt tilfeldig, etter å ha søkt litt rundt for trenings og kostholdstips, i ein periode då eg mangla litt ekstra motivasjon 🙂
      Bloggen din, saman med eit par andre, er med på å auke motivasjonen på dårlege dagar, og gi god inspirasjon til sunn matlaging. I tillegg serverer du ein god dose positivitet og energi i dei ller fleste innleggene dine, og det likar eg! Synes også yrket ditt virker svært interessant, og det er noko eg vurderer å utdanne meg til om nokre år.
      Ha ein kjempe fin dag vidare Maren! Her er det oppussing i leiligheten på G før ein rolig joggetur 😀

    32. Mitt navn er Mari. Jeg er fra Stavanger og er utdannet fengselsbetjent.
      Jeg titter innom bloggen din for å få inspirasjon, noe jeg gjør siden jeg titter innom hver dag 😉 Med ditt irreterende glade humør er jeg blitt en fast leser 🙂
      Ønsker deg en heidundrende dag! 🙂

    33. Hvem er du?:
      Ingvild heiter eg, er 19 år og eg kjem frå vakre Hardnanger.
      Hva gjør du? Eg har akkurat begynt på ein bachelorgrad i Ergoterapi i Sandnes. Har gått 3 år på idrett på vgs, så er litt over gjennomsnittet glad i trening og aktivitet.
      Hvor lenge har du lest denne bloggen og hvordan oppdaget du den?
      Eg har lese bloggn din i kanskje eit halvt år (++) og eg oppdaga den heilt tilfeldig, etter å ha søkt litt rundt for trenings og kostholdstips, i ein periode då eg mangla litt ekstra motivasjon 🙂
      Bloggen din, saman med eit par andre, er med på å auke motivasjonen på dårlege dagar, og gi god inspirasjon til sunn matlaging. I tillegg serverer du ein god dose positivitet og energi i dei ller fleste innleggene dine, og det likar eg! Synes også yrket ditt virker svært interessant, og det er noko eg vurderer å utdanne meg til om nokre år.
      Ha ein kjempe fin dag vidare Maren! Her er det oppussing i leiligheten på G før ein rolig joggetur 😀 😀

    34. Jeg heter Julie, snart 20 år fra Hønefoss 🙂
      Jeg går siste året på sykepleien.
      Fant bloggen din via Kristina Andersen, og er innom bloggen din enda. Du er virkelig en inspirator, og din livsstil viser at man kan trene, kose seg og være fornøyd med seg sjøl uansett hva.

    35. jeg er Tonje, 22 år fra Bergen
      Bor nå i Oslo, og går på sykepleien:)
      husker ikke hvordan jeg fant bloggen din, er så lenge siden. Men er iallefall veldig glad for at
      jeg fant den!! 🙂 Har iallefall anbefalt deg til andre!

    36. Hvem er du? / Hva gjør du?
      Jeg er Ann-Iren, en jente på 20år. I høst begynte jeg på sykepleieutdanning på Gjøvik, og så langt trives jeg veldig godt med det 🙂 Før det har jeg gått idrettslinjen på videregående, og hatt ett friår der jeg jobbet på gamlehjem der jeg er oppvokst. Har vært opptatt av idrett og trening siden jeg gikk på barneskolen, og spilte håndball fra jeg var 10år til jeg var ca.19. Måtte slutte med det pga sykdom og skade.
      Styrketrening er noe som har blitt mer interessant for meg det siste året, så jeg vil gjerne begynne litt mer “bestemt” med det. Har manglet litt motivasjon den siste tiden, men håper å komme litt bedre inn i rutiner med skole osv, og få kombinert det med litt trening ved siden av!
      Hvor lenge har du lest denne bloggen og hvordan oppdaget du den?
      Jeg har lest bloggen din, og fulgt hverdagen din en god stund nå! Synes det er veldig gøy å lese om stryketrening og livsstilen din. Følger deg også på instagram for gode motivasjonsbilder! Du er en stor motivasjon, og jeg håper jeg kan bruke litt av det til å begynne med min egen trening igjen.
      Jeg oppdaget bloggen din via kristinaandersen.no, når hun anbefalte bloggen din for en stund tilbake. Har fulgt deg siden!
      Ha en fin dag videre! :))

    37. Jeg heter Amanda, er 19 år og bor i Vestfold.
      Jeg ble ferdig med studiespesialiserende på vgs i juni, men nå har jeg friår fra skole som jeg slal bruke på å reise. Jeg jobber som personlig assistent for en tungt hjerneskadet mann. Neste år skal jeg begynne å studere ernæring, og målet er en master i fedme og helse. Ellers er jeg opptatt av trening og kosthold, og bruker derfor naturligvis også en del tid på dette. Og her er du et stort forbilde!
      Jeg har lest denne bloggen snart et halvt år, tror jeg. Oppdaget den gjennom
      Kristina Andersen sin blogg, og har siden den gang vært fast leser. Du er inspirasjon og et sunt forbilde, og positiviteten din er noe alle kunne lære noe av. Du virker som en herlig jente, stå på!

    38. Jeg går sisteåret på videregående, og har det siste året blitt mer og mer glad i styrketrening. For et par år siden var pushups og situps de eneste øvelsene jeg visste om. Nå trener jeg styrke fire ganger i uken, mye takket være deg! Trives veldig bra med tosplitten jeg kjører nå 🙂 Jeg begynte å lese bloggen din i fjor en gang, fant den da Kristina Andersen linket til den på sin blogg. Nå er fitliving den første bloggen jeg sjekker hver gang jeg er på datamaskinen. Jeg blir inspirert av treningsgleden din og holdningen du har til livet. Du virker så glad hele tiden!

    39. Heidi, 18 år, går 3. året på videregående, idrettslinja med utdypning innenfor fitness. Driver aktivit med styrketrening og drømmen er å stille i bikinifitness en vakker dag.
      Har lest bloggen din i over ett halv år og fant den via en annen treningsblogger 🙂

    40. Du kjenner litt til meg gjennom dialog vi hadde på mail rundt kostholdsplan for en liten stund tilbake. Det er det lureste jeg har gjort på lenge! Bare på 4-5 uker (tror jeg det er) ser jeg tydelige resultater – og det er så fantastisk motiverende. Ikke bare får jeg de ønskede resultatene ut av treningen, jeg føler meg så mye bedre og friskere i hele kroppen. Fra topp til tå, ytterst til innerst. Så til alle dere som (måtte lese dette :-)) og vurderer å investere i en kostholdsplan fra Maren – do it!
      Hvordan jeg kom over bloggen din…. Det husker jeg faktisk ikke, men det var enten via googling av noe kostholds- eller treningsrelatert, eller via en annen blogg. Muligens dedication. Det var i hvert fall en gang på forsommeren i år og jeg har ikke sviktet fitliving en dag siden. Gleder meg hver dag til å titte innom og koser meg med å lese nye innlegg – det er rett og slett fantastisk inspirerende og en kildre til godt humør og et smil i hverdagen. Stå på, Maren! Ha en super duper onsdag 🙂

    41. Hvem er du ?: Jeg heter Karoline og er 20 år. Er fra Bodø men bor nå i Kristiansand.
      Hva gjør du?: Jeg studerer folkehelsearbeid på universitetet i Agder
      Hvor lenge har du lest denne bloggen og hvordan oppdaget du den?
      Jeg oppdaget den da Kristina Andersen skrev at du skulle være hennes PT for en periode.. ganske lenge siden nå.. sikkert ett år siden kanskje. Jeg fulgte bloggen din en stund men sluttet da jeg måtte kutte ned på blogglesetiden min hver dag (addict… xD). Da jeg tittet innom bloggen din en mnd. etterpå så hadde den forbedret seg flere hakk og jeg begynte å følge deg igjen. Elsker den nå og den er på min topp 3-liste!
      Stå på!! Digger deg og smilet ditt.

    42. Jeg er en 26 år gammel lærer fra Moss. Jeg ramlet helt tilfeldig innom bloggen din, og siden har jeg vært innom hver dag. Du skriver så positivt og motiverende at det er en fryd å komme innom bloggen din 🙂

    43. Hei Maren! 🙂
      Jeg er en treningsglad jente fra Bergen, drømmer om å engang stå på en Bodyfitness scene; Så det er det jeg jobber mot hver eneste dag med tanke på både hvordan jeg spiser og trener! 🙂
      Jeg er bare 19år, så jeg har god tid på meg 🙂
      For tiden går jeg tredje året på BPG-videregående skole i Bergen, å har deretter tenkt meg på Idrettshøgskolen (Dream big!! :P) i Oslo.
      Jeg har fulgt bloggen din i noen Måneder, kom innom den når jeg leste litt forskjellige andre treningsblogger!
      Digger bloggen din, du er så reflektert og livsglad! å DET smitter over! 😀
      Ha en superduper dag videre, Maren!
      Klem <3

    44. Jeg er 26år gammel fra Bærum. Jeg er ferdig utdannet markedsfører og jobber med dette.
      Jeg oppdaget bloggen din via blogg.no. Og har deretter fulgt deg i snart i halvt år daglig:) selv har jeg slitt mange år med vekt opp og ned.. Er tidligere spinnings instruktør på sats, har pr dags dato ikke timer fordi jeg ikke føler meg bra nok trent. holder til på sjølys:) Går nå på et Grethe Roede kurs, som går veldig bra:)
      Synes du har en kjempe inspirerende blogg og mange nyttige tips i en sunn livsstil. Gleder meg til hver dag for å sjekke bloggen din, du er helt fantastisk flink. Stå på gleder meg til hvert innlegg!
      Masse lykke til med bloggen din!! Ha en fortsatt fin dag!

    45. jeg heter Linn, 22 år, bor i Trondheim, kommer fra Hamar!
      Har trent aktivt i 2 år, og er opptatt av et sunt kosthold og trening! MEN, jeg utdanner meg faktisk til konditor 😉 Elsker å lage kaker, og være kreativ! Men spise dem, nåånei, det er kun på lørdager 😉
      Jeg oppdaget bloggen gjennom kristinaandersen, og har vært fast leser i snart et år ca 😀

    46. Jeg er Maja. 24 år. Studerer osteopati. Jobbet på treningssenteret du trente på før. FX:) Så kom jeg tilfeldigvis inn på bloggen din, lykke:) masse inspirasjon:)

    47. Jeg er Andrea 🙂 går ferdig siste året på vgs, og jobber for å få gode nok karakterer slik at jeg kommer meg inn på ernæringsstudiet i Oslo. Hvis jeg ikke jobber med lekser, trener eller lager jeg mat! 🙂
      Jeg tror jeg fant bloggen din ved at jeg så at du hadde kommentert hos en annen blogg jeg leser. Klikket meg inn på deg, og ble FORT interessert i å lese det som sto het inne! Har lest denne bloggen siden i sommer 🙂

    48. Hej Maren :-)!
      Jeg hedder Maria og er 18, snart 19 år. Bor i Danmark i Herning, som er i midten af Jylland. Jeg opdagede din blog for et par måneder siden, og kigger med hver dag. Synes du er utrolig sej og smuk, og elsker din livsstil.
      Jeg studerer på 3 år på gymnasiet og derefter vil jeg nok have et sabbatår. Mvh 🙂

    49. HEIIIIII !
      Jeg heter Heidi Andersen og kommer fra Kristiansand. Jeg er 20 år og studerer i Oslo. Jeg tar grunnskolelærerutdanning(5-10 trinn) med matte og kroppsøving, er i mitt andre år nå. Trives Kjempe godt 😀
      Jeg har lest bloggen din i ca. 1 halvt år nå, liker den utrolig godt !! Jeg fant bloggen din på egenhånd ved å søke litt rundt;) Er veldig glad i å trene. Når jeg var hjemme i kr.sand i sommer, var det to av mine venninner som ambefalte meg bloggen. De sa det var en blogg jeg kom til å like, men jeg var da allerede en fast leser.
      Du gir meg masse motivasjon og du ser utrolig flott ut:D
      Klem fra meg :0)

    50. Jeg er 22år gammel og bosatt i Bergen. Var ferdig utdannet nå før sommeren, og jobber for tiden som salgskonsulent. Jeg bruker mye tid på trening fordi det er noe jeg synes er veldig gøy. Jeg oppdaget bloggen din gjennom Kristina Andersen, og du har siden den gang vært favorittbloggen min. Du er en kjempe inspirasjon! 🙂

    51. Jeg er 21 år, bor i Oslo og studerer ergoterapi – siste året.
      Har lest bloggen din siden i våres, tror jeg fant den via kristinaandersen.no.
      Liker bloggen da du skriver mye positivt og lærerikt om trening med godt humør – har fått masse tips og inspirasjon via bloggen din:)

    52. Heihei!
      Jeg heter Birgit og er utdannet med en bachelor i ernæring og venter nå på avreisen til Florida i februar hvor jeg skal ta PT-sertifisering gjennom AE 🙂
      Husker ikke hvor lenge jeg har lest bloggen din, men begynte nok for over et halvt år siden! 🙂
      Lykke til videre med jobb og Oslo-livet!

    53. jeg er jente fra Oslo, bor i Trondheim. 21 år. Går på medisinstudiet. Jeg husker ikke hvordan jeg kom over bloggen din. Antagelig i kommentarfeltet til en annen blogg?! Elsker bloggen din 🙂 For min del kunne du gjerne skrevet litt om en styrkeøvelse i uka, f.eks. Du skriver jo hva du gjør på trening, men de ordene sier meg ikke så mye, utenom biceps curl. Så kanskje film av øvelsen?! Stå på videre!

    54. Jeg er Karen, nettopp blitt 20 år 🙂
      Jeg har friår, tar fysikk som privatist og skal reise jorden rundt etter jul. Jeg fant bloggen din en dag jeg kikket gjennom masse blogger, og ble rett og slett glad av å lese den. Jeg syns du er inspirerende, du motiverer meg til å trene, til å være sunn og til å være glad. Jeg elsker at du har fokus på at man skal kose seg med god mat og skeie ut i blant, ikke bare ha fokus på at alt skal være sunt sunt sunt.
      Jeg elsker å lese bloggen din, det er noe av det jeg gleder meg til hver dag.

    55. Heter Line og er 17 år. Går andre året studiespes. på vgs.
      Fant bloggen din via google da jeg var på leting etter sunne, spennende matoppskrifter, og klarte ikke stoppe å lese med det første.. Du gir masse motivasjon! 😀

    56. Hei Maren!
      Jeg heter Thea Emilie og er 21 år. Jeg studerer fysioterapi i Danmark og går nå mitt tredje år. Jeg har alltid vært over gjennomsnittet interessert for trening og sunn mat, men det er det siste året hvor jeg har fått skikkelig sansen for styrketrening. Endelig har jeg skjønt at tankegangen min før hvor løping flere mil i uken og alt for strengt kostholdsplan er helt FEIL!!!!! Jeg har så mye større livsgnist etter jeg ser på trening som gøy og ikke et slit. Blir så motivert av å se at kroppen forandrer seg selvom jeg hele tiden lærer noe nytt om hvordan jeg kan bli det beste versjonen av meg selv.
      Ellers er jeg en veldig normal jente som setter utrolig stor pris på de rundt meg 🙂
      Jeg har lest bloggen et halvt års tid. Hvor jeg fant bloggen, husker jeg jammen meg ikke. Men jeg tror det var når jeg søkte opp en oppskrift så fikk jeg surret meg inn her. Det er jeg SÅ glad for fordi du sprer så mye glede rundt deg og viser at det går an å leve og se bra ut uten at trening og kosthold skal ta all tiden i hverdagen.
      Lykke til videre med bloggingen 🙂 Klemmer

    57. Hei!
      Jeg er ei 21 år gammel jente fra Trondheim. Oppdaget bloggen din for en stund siden og har fulgt deg siden da. Har lagret mange av de gode oppskriftene du har lagt ut og gleder meg til å prøve de. For tiden er jeg på diett og kan dessverre ikke lage de enda. Skal stille i Bodyfitness neste år, april. Og vil minske litt på kroppsfettet nå, slik at det ikke blir så mye etter nyttår. Det blir skikkelig spennende og ikke minst utfordrende.
      Jeg jobber i Amnesty International, verdens største menneskerettighets organisasjon. Det er både en fantastisk jobb og en forferdelig jobb. Det skjer utrolig mye urett der ute og det er mange mennesker som lider under urett og trenger vår hjelp. Amnesty er ikke en veldedighets organisasjon, vi er uavhengig av regjeringer, politiske ideologier, økonomiske interesser og religioner, AI er selvdemokratisk og kjemper for at alle mennesker skal nyte godt av menneskerettighetene.
      Håper du kanskje klikker deg inn på Amnesty sine sider og kanskje leser litt om alt det gode arbeidet vi gjør. Og kanskje videre formidler det til andre 🙂 Hadde satt utrolig pris på det! Jo mere folk snakker om urett og er bevist på det som faktiske skjer der ute i verden, jo mer kan vi gjøre med det! Vi skal forresten ha Tv Aksjonen i år, så det er en gylden mulighet til å videre føre buskapet vårt. Jeg sier Vi og Vårt, men det er fordi jeg føler at jeg er en del av noe stort. Når mange individer står sammen mot urett, det er da vi virkelig kan gjøre en forskjell for andre mennesker!
      Håper du tar deg noen minutter til å titte litt på Amnesty sin side; amnesty.no Og kanskje vil du være med på og støtte Amnesty og kjempe mot brudd av menneskerettigheter. 😀
      Håper du forsatt har en super fin dag! <3

    58. Eg heiter Nina, og studerer til å bli lærar. Er det eg sjølv kallar for “glamosjonist” og likar å løpe, gå langrenn, sykle, friluftsliv og trene styrke. Ellers finn du meir ut om meg på bloggen min 😉
      Har fulgt bloggen din no i kanskje 6 mnd, her får eg inspirasjon til trening, mat og til tider er du eit tidsfordriv (spesielt under eksamen, då er det kjekt å lese blogger) 😉
      Hugser ikkje korleis eg fant bloggen din, har faktisk ikkje peiling, men bra blogg er det!

    59. Jeg er Maylen, en dame på 24 år. Jeg jobber i bank som kundekonsulent.
      Jeg kom over bloggen din rundt nyttår og leser deg hver dag. Følger deg også på instgram.
      Du har en utrolig bra blogg som viser at det er lov og ta en dag treningsfri om kroppen sier så. Du gir meg lyst til å trene og spise riktig 🙂
      Stå på videre 🙂

    60. Hei Maren !! Mitt navn er Kristine Haugland. Jeg går på skole, jobber på helseheim i helgene og har en lidenskap for trening og et sunt kosthold. Målet er og utdanne meg som personlig trener akkurat sånn som deg ! Jeg trener mellom 8-12 økter i uken. Trening er utrolig viktig for meg. Dette fordi det har hjulpet meg utrolig mye med selvtilliten. Jeg fant bloggen via Kristina Andersen sin blogg som skrøt sånn av deg på sin blogg. Jeg ble helt fansiert og veldig nysgjerrig når jeg tittet innom bloggen din. Etter det var jeg solgt !!! Bloggen din gir meg utrolig mye. Tips, inspirasjon, motivasjon og glede. Jeg elsker å lære og du lærer meg utrolig mye, Maren ! Du klager omtrent aldri og det DIGGER jeg med deg, men husk kjære deg vi har alle dårlige dager og det er ingen skam i det ! Du er helt fantastisk og du virker som en sprudlende og glad jente. Også vil jeg tilslutt si at jeg ble utrolig glad når du delte med oss i helgen at du hadde spist sjokolade osv. Jeg har vært utrolig redd for og unne meg noe godt og har ikke spist snop på nærmere et år snart. Jeg må ha en godtedag i uken nå pga jeg er på grensen til undervektig, noe som ikke er bra. Når jeg så du hadde en “godtedag” så tenkte jeg ” faen heller, da skal jeg også klare det !!!!”. Du er et godt forbilde og bare stå på videre kjære Maren ! Du er super ! Klem.

    61. Jeg er 16 år og bor i Oslo 🙂 Hadde vært gøy å se deg, haha! Går på vgs, og er en treningsglad jente. Har drevet mye med løping, men blir mer og mer bitt av styrkebasillen. Googlet vel rundt eller så fant jeg link på en annen blogg, men har fulgt deg siden våren 2011 😀 Du har hatt framgang virker det som! Inspirasjon med andre ord!
      Er veldig dårlig på å kommentere, men jeg følger deg fast 😀 Har også en noe useriøs blogg sammen med to venninner, gøy om du tok en titt!

    62. Hei Maren! 🙂
      Eg er 26 år, utdanna førskulelærar, og jobbar som pedagog i barnehage 🙂
      Har lest bloggen din i ca eit halvt år trur eg? Oppdaga bloggen via Kristina Andersen.
      Elskar å få min daglige dose positivitet her inne! 🙂 Du inspirerer meg stort til å eta sunt, trena, og tenka positivt!

    63. Hvem er du? Jeg heter helene, er fra Risør og er atten år. Er det siste året blitt veldig opptatt av sunn mat og trening. Det det som liksom er min “hobby”.
      Hva gjør du? Jeg er lærling som Barn -og ungdomsarbeider på i en barnehage og skole. Og trives veldig med det!
      Hvor lenge har du lest denne bloggen og hvordan oppdaget du den? Har lest bloggen din i over et halvt år nå. Husker ikke helt hvordan jeg oppdaget den, men jeg er ihvertfall veldig glad jeg gjorde det! Du gir meg masse motivasjon til å trene og spise sunt. Du virker som ei utrolig jordnær jente og du er virkelig mitt forbilde innen trening!

    64. Jeg er 17 år og går på ullern vgs (den skolen som har gym på sats solli, og som dere som jobber der sikkert synes er superirriterende, haha). Bloggen din er en av de jeg måå innom hver dag, får masse treningsmotivasjon herfra! Husker ikke hvordan jeg oppdaget bloggen din, er så lenge siden. Men sikkert noen som linket deg, eller kanskje jeg fant den via twitter ellerno? 🙂

    65. 26 år gamald jente frå Bergen, utdanna sjukepleiar og jobbar på Barneklinikken, Haukeland på 3. året. Treningsglad og livsglad. Driv med friidrett og styrke ( og stort sett alt anna). Oppdaga bloggen din ved ein tilfeldighet og har fulgt den sidan. Digger råd og tips på trening 🙂

    66. Jeg er Mette, 27 år og jobber som butikksjef i Cubus så hverdagen er ofte hektisk, da er d gull verdt å kunne gå innom bloggen din etter endt arbeidsdag for å få motivasjon til å komme meg på trening 😉 spiller håndball og jeg merker stor fremgang etter jeg begynte å trene styrke, så her finner jeg mange tips til øvelser og sund og god mat. Tacosalat har blitt en favoritt her i gården! 🙂
      Ramla innom her en gang jeg sjekka ut bloggen til Kristina Andersen, så da ble jeg like godt her 🙂

    67. Jeg er Juliane, en 16år gammel jente som går første året på vgs, en linje kalt ‘sciencelinja’. På fritiden er jeg med venner, er på datan, trener (prøver å bygge mer muskler, samt å få et sunnere kroppsbilde) og leser en del. For et par måneder siden ble jeg veganer, og jeg er aktiv medlem i Press (redd barna ungdom). 🙂 Husker ikke hvordan jeg fant bloggen, men jeg følger den fordi det er fint å lese så mange positive innlegg, og også fordi du er så ‘menneskelig’ at du skeier ut med god samvittighet i helgene, og at du lytter til kroppen din ang. trening 🙂

    68. så koselig at du vil bli kjent med oss!
      Jeg er Anna! er 17 år og går på idrettslinje på vgs. Elsker trening og elsker å hente inspirasjon fra sånne som deg. har en liten drøm om å bli en god idrettsutøver en gang, enten på ski eller løping.
      jeg oppdaget den for ca et år siden da jeg leita etter treningsblogger på google. Har lest bloggen siden da.

    69. Jeg er Marianne- 32 år fra Arendal. Jobbet i treningsbransjen i 10 år- men jobber fullt som aksjemegler ved siden av. Er gift og har et barn på 4 år. Løper og trener styrke- instruerer i BodyBalace, TRX og sykkel:-) Elsker å lese om sunn bakst og bruker stevia vanilje i morgenkaffen etter tips fra deg. Lest bloggen i ca 6 mnd- oppdaget den gjennom Blogg.no sin toppliste. Leser din blogg, dedication og kriweb daglig.

    70. Jeg heter Helene, er 17 år og kommer fra Ski utenfor Oslo. Jeg går for tiden på musikklinja med fiolin som hovedinstrument. På fritiden driver jeg med teater, trening og er mye sammen med herlige venninner 🙂
      Jeg har lest bloggen din i omtrent en måned. Tror jeg fant den gjennom Lene Orvik da hun skrev om deg for en stund siden. Blogger som omhandler trening og kosthold har alltid vært en interesse for meg, så derfor har jeg fulgt bloggen din siden jeg opdaget den! Din gode energi smitter over på meg og jeg kan ikke sette ord på hvor mye inspirasjon du gir meg! Jeg trener vanligvis 4 ganger i uka hvor jeg varierer mellom utholdende styrke, kondisjon (aerobic, Body Attack, løping o.l.) og styrkeøkter på hele kroppen. Bloggen din har inspirert meg til å prøve nye øvelser og utfordre meg selv, noe jeg også har fått resultater av! Stå på 🙂

    71. Heter Maia, er 17 år. Driver med dans og ellers trener jeg mye. Går vgs – danselinja. Har de siste månedene blitt mer og mer opptatt av sunn livsstil, og jeg er vegetarianer. Finner mye insirasjon i bloggen din! Fant bloggen på topplista, og har followet siden! 🙂

    72. æ hete Tina ,23 år fra Tromsø
      tar generell studiekompetanse for tia, men det endelige store måle mitt e helsesøster 🙂
      æ blei fant ut for ca. litt over et halvt år sia at æ ville gjøre nåkka med den slappe kroppen man hadde, å leita etter inspirasjon å motivasjon å da fant æ denne bloggen å har siden fulgt dæ kvær dag 🙂

    73. Er 17 år, og går 2.året på studiespesialiserende. Elsker styrketrening, og henter mye inspirasjon og motivasjon fra bloggen din! Leses hver dag for å gi meg et nytt kick til treningsøkten. Oppdaget bloggen din for noen måneder siden, og er fast leser!

    74. Politimamma med ei lite tulle på snart et år. Har vel fulgt deg snart et år, tror jeg bare fant deg på topplisten og lurte på hva denne bloggen representerte. Følger deg også på instagam, og skulle gjerne hatt en økt både på kjøkkenet og studio med deg!:-)

    75. Jeg heter Tina 🙂
      Jeg jobber fulltid som helsesekretær på et legesenter, og trives godt med det!
      Det er ikke så lenge siden jeg oppdaget bloggen din, noen uker kanskje, men nå er jeg innom den flere ganger for dagen for å se etter nye inspirerende innlegg 😀

    76. Line, 26år
      Fra Skien bor i Oslo
      Jobber i barnehage, og på Sats
      Studerer førskolelærer deltid på hioa
      Begynte å lese bloggen din for litt over 1 år siden, trener mye selv og veldig greit å få yttligere inspirasjon. 🙂
      Instagram: linek86

    77. Heisann 🙂
      Ingunn, 22 år her 🙂
      Eg studerer økonomi og bur i Bergen. Eg kom over bloggen din for ca 6 måneder siden og har tittet innom fast etter det. Følger deg og på instagram. Digger at du gir so mykje inspirasjon og tips til sunn mat og trening.

    78. Tonje Cathrine 29 år, jobber som kundebehandler. Har trening som hobby. Bruker bloggen din til inspirasjon og motivasjon. Tusen takk for at du er den du er!

    79. Hei jente 21 fra oslo, bor i kongsvinger og studerer ved politihøgskolen, trives godt med det og har planer om å bli hundefører etter utdanningen!!
      ellers fant jeg bloggen din via lene norvik sin blogg!

    80. Kære Maren
      Jeg følger med i din blog fra Danmark, og finder dagligt inspiration til både kost og træning – for ikke at tale om en kæmpe MOTIVATION til at blive ved med at træne. Jeg fandt din blog ved at søge på nettet om kost og træning.
      Jeg er 27 år og skolelærer, coach og foredragsholder, og selvom jeg ikke har mulighed for at træne både morgen og aften, træner jeg stort set hver dag og nyder følelsen i kroppen, når musklerne sitre og sveden pipler.
      Keep up the good work 🙂
      Hilsner fra en trofast læser
      (jeg håber du forstår at læse dansk?) 🙂

    81. Anne Siri, 26 år.
      Bor i Trondheim.
      Jobber i sportsbutikk (g-sport)
      Googlet etter inspirasjon til trening og kosthold. Kom heldigvis over din blogg!;-)

    82. Jeg er 24 år, jobber som butikksjef.
      Trener 4-6 ganger i uka. Mye motivasjon fra din blogg.
      Jeg begynte og lese bloggen din rundt juletider 2011, men husker ikke hvor jeg fant den 🙂
      Jeg er innom bloggen din sikkert 10 ganger om dagen for så se om det er noe nytt, elsker bloggen din 🙂

    83. Karoline 24 år. Bor i Stavanger, men er fra Ålesund.
      Jobber fulltid som barnevernspedagog og trives med det. Er en sucker for styrketrening og får mye inspirasjon fra deg 🙂 Tar gjerne imot flere tips om fettforbrenning. Jeg har et lite hat mot kardio, selv om jeg har spilt håndball hele livet.

    84. Navnet har du allerde sett. 😛 24 år
      Jeg er hjemmeværende mamma som skal ned noen kg
      Fant den vel på forsiden av blogg.no eller inne på bloglovin under kategorien fitness. Litt usikker på hvem av delene. 😛 Du er i alle fall på bloglovin lista mi og har vært der i 1-2 uker.
      Du har en veldig motiverende blogg. 😀

    85. Marianne, 21 år fra Trondheim 🙂 Studerer samfunns- og idrettsvitenskap ved NTNU. Leser bloggen fordi jeg interesserer meg for idrett, trening og kosthold : )

    86. Jeg er Lena, en 20 år gammel jente som jobber fulltid på Anton Sport 🙂 Jeg jobber for å spare penger til å dra til Brasil i februar for å studere kosthold og ernæring med Active Education. Jeg husker ikke hvordan jeg fant bloggen din, men tror jeg fant en link fra en annen og jeg har fulgt deg i en måneds tid. Ikke så lenge enda, men gjett om jeg blir! Du er en super inspirasjon, som sagt i et tidligere innlegg: endelig en sunn blogger som ikke lever på iherb-mat, men mat du faktisk finner på rema 1000 etc. 😀

    87. Hei Maren! Jeg er faktisk bekjent av deg/venninne i det fjerne gjennom felles bekjente. Jeg har visst lenge om bloggen din og fulgt den aktivt, selv om jeg akkurat lagde min egen 🙂 Fortsett akkurat slik som du gjør. Du er stor inspirasjon for meg 🙂

    88. 24 år, opprinnelig fra Kristiansand, men bor og jobber nå i Trondheim. Utdannet barnevernpedagog, og jobber med ungdom 🙂
      Begynte å lese bloggen din da Lene Orvik linket til den, og etter det har jeg vært innom deg hver dag 🙂 Er sjeldent jeg leser blogger, men har 5 stk jeg følger med på – blant annet deg 😀

    89. Jeg er Kathrine, 21 år gammel og tar for tiden opp fag for å komme inn på medisinstudie i Oslo. Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din i forrige uke, og den har allerede blitt en favoritt. Masse fristende oppskrifter og innlegg som gir inspirasjon. Selv om du lever sunt og ser smashing(!) ut, virker du absolutt ikke som noen fanatiker men har en utrolig fin balanse. Det liker jeg! 😀

    90. jente 21. nettopp begynt med styrketrening. målet er å styrke skadene i beina, og bli strammere ofc! går på skole. lest bloggen i 2 uker og aner ikke hvor jeg fant den.

    91. Jeg er Louise, snart 20 år og er på mitt andre år av en bachelorgrad i psykologi 🙂 Tror jeg fant bloggen din ved å bare kikke litt på topplisten eller topp100-listen, men jeg var hektet etter første lesing. Jeg elsker bloggen din fordi den/du er motiverende, energisk og fremstiller trening og kosthold på en balansert, sunn og lystbetont måte!

    92. Heihei!
      Mitt navn er Kaja, jeg er 23 år og ferdig med min bachelor i økonomi. Nå tar jeg litt ekstrafag mens jeg jobber hos DNB. Etter jul planlegger jeg å ta personlig trener utdannelse på NIH, før det blir master til sommeren slik at jeg blir siviløkonom.
      Jeg fant vel bloggen din da jeg ved en tilfeldighet var innom Kristina Andersen sin blogg.. Det var vel før sommeren en gang, og etter det har jeg fortsatt! 🙂

    93. Jeg heter Kathrine Louise og er 20 år. Jeg holder på med en bachelor i radiografi (tar røntgenbilder) og trives godt med det. Jeg fant bloggen din via Kristina Andersen sin blogg og har fulgt deg siden. Det er vel kanskje 3-4 måneder siden eller noe sånt? Jeg liker bloggen din fordi den er motiverende og inspirerende ettersom du er så flink til å stå på som du er! Helt fantastisk og absolutt creds til deg! 😀 Syns også det er veldig bra at du ikke er helt manisk når det gjelder trening og kosthold (det virker i hvertfall ikke sånn ut ifra bloggen din). 🙂

    94. Jeg er en 26 år gammel jente som studerer medisin i Budapest. Begynte å lese bloggen i siste eksamensperiode før sommeren da jeg trengte å se/ lese om et vennlig smilende ansikt! En venninne av meg anbefalte bloggen din, aner ikke hvordan hun fant deg 🙂 leser bloggen din fordi den inspirerer meg til å huske å trene, spise sunt og ta vare på meg selv, selv om det stormer som verst på andre fronter i livet 🙂

    95. Treningsglad 16 åring, som er glad i å hente motivasjon og inspirasjon gjennom andre 🙂
      Slitt endel med skader, i og med at jeg har spilt veldig aktivt håndball. Mens jeg har en pause fra all trening og lar de ulike betennelsene få hvile; smiler jeg godt over andres fremgang på treningsfronten. Du ser jo helt fantastisk ut!

    96. Hei! Var ferdig på vidregående i høst, i år har jeg friår, jobber og tar matte som jeg trenger for å komme inn på akitekstudiet. På fritiden elsker jeg å trene, og da spesielt løping, men også litt styrke. Jeg er også veldig glad i å klokkelere på kjøkkenet. Har lest byggene din en god stund, husker ikke helt hvordan jeg fant den, men er innom hver dag! Du er utrolig inspirerende og har et smittende godt humør! Stå på, du virker super!

    97. 26 år gammel jente fra Bergen 🙂
      Har lest bloggen din i noen måneder nå, og har ingen plan om å slutte! Mener å huske at jeg fant deg på topplisten på blogg.no 🙂 Følger deg også på Instagram! 🙂
      Får masse motivasjon til å trene av å følge deg 🙂

    98. Jeg er ei jente på 26 år, jobber som frisør, er opptatt og glad i trening og kosthold, noe som var grunnen til at jeg kom over bloggen din (søkte vel opp siste blogginnlegg som handlet om nettopp dette på blogg.no).
      Er ikke så mange av bloggene jeg er innom som blir fulgt videre, men du er så utrolig blid og positiv, noe som smitter sånn, at denne energien her ville jeg få med meg mer av 🙂

    99. Hei Maren! 🙂 Fantastisk blogg du har, utrolig inspirerende og motiverende! Gleder meg hver dag til å klikke innom å lese om tips, og se ei smilende jente.
      Jeg henter Henriette, er 22 år. Studerer bachelor i Ernæringsfysiologi sammen med Personlig trener utdanning i Oslo. Jobber som gruppeinstruktør på Elixia, instruerer i cardio og styrke timer ved siden av studiene.
      Fant bloggen din via Kristina Andersen sin blogg, og falt pladask! Du ser så utrolig bra ut, og det gir ekstra motivasjon på egen treningsfront!
      Stå på, Maren. 🙂

    100. Tonje Linea, 26 år fra Toten. Går siste året på Bachelor i Folkehelse med vekt på fysisk aktivitet, tar PT ved Active Education og jobber som instruktør ved et treningssenter 🙂
      Husker ikke riktig når jeg startet å lese bloggen din, men det er en god stund siden. Ble hekta ved første blikk 🙂 Starter alltid dagen med frokost og bloggen din! Keep up the good work 😉

    101. Jeg heter Martine, er 23 år gammel og kommer fra Kristiansand. Etter å ha tatt en bachelorgrad i økonomi i Oslo, samt jobbet på Treningshuset, har jeg nå flyttet til Edinburgh for å ta en master i finans på ett år!
      Som de fleste andre her, husker jeg ikke nøyaktig når jeg begynte å lese bloggen din, men det er en god stund siden. Og bloggen fant jeg vel gjennom facebook siden din! Takk for gode treningstips som gir meg motivasjon 🙂 Og JA til flere videoer av alle øvelsene du tar! 😀

    102. Jeg heter Eirin, er snart 21 år og 3. året på økonomi ved UiA. Liker å trene på spicheren, lange joggeturer i skogen og ski om vinteren. Ellers er jeg med venner, familie og kjæresten 🙂 Oppdaget blogget gjennom søsteren min og Kristina Andersen 🙂

    103. Jeg heter Janne, er 34 år gammel og bor på Askøy, utenfor Bergen, med min samboer og våre 3 barn. Jeg er utdannet sosionom, men jobber som miljøterapaut i rusomsorgen.
      Jeg har fulgt bloggen din i ca et år nå, kom over den gjennom en annen blogg, som jeg desverre ikke husker..
      Bloggen din gir meg masse inspirasjon til å trene å holde meg i form, samt opprettholde et sunt kosthold for meg og min familie:)
      Jeg trener selv body step, spinning, sh`bam, løping og sykling utendørs. Elsker å trene!

    104. Jeg er Cecilie Lykke og kommer fra Sandefjord. Jeg brenner for idrett, kosthold og trening og spiller til daglig håndball på eliteserie-klubben Flint og jobber for Marin Alpin. Neste år blir det København for å studere master i klinisk ernæring.
      Jeg oppdaget bloggen din via bloggen til Kristine Weber (om jeg ikke husker helt feil) og har lest den daglig i nesten 1 år 🙂

    105. Hvem er du ? Jeg er Maria fra Haugesund, utdannet PT og kostholdsveileder 🙂
      Hva gjør du? (jobb, studier osv) Jeg studerer fysioterapi i Odense i Danmark.
      Hvor lenge har du lest denne bloggen og hvordan oppdaget du den? Jeg har lest bloggen din en god stund nå, og oppdaget den da jeg klikket meg inn fra en annen blogg, kan ikke huske hvilken. Liker at du er så positiv, og er en fast leser 🙂 keep up the good work!

    106. Hvem er du ?
      Jeg er Marie Ø. Lind og er 15 år. 🙂 Jeg er en konkurrerende cheerleader fra Stavanger.
      Hva gjør du? (jobb, studier osv)
      Jeg er ungdomsskoleelev på Kannik skole. 🙂
      Hvor lenge har du lest denne bloggen og hvordan oppdaget du den?
      Jeg søkte litt rundt etter trenings/kostholds blogger og fant din for ca to måneder siden. 🙂

    107. Wow, her får du endel kommentarlesing foran deg 😉 men når du først er igang så, jeg er som deg, ei rreningsglad jente som bor i storoslo. Stortrives etter å ha bodd her i 2 år.
      Aner ikke hvor jeg fant bloggen din, men endag så var jeg nå her inne da.. Å siden har jeg fulgt med hver dag 🙂 har stortsett samme tankegang rundt trening og kosthold som deg, desverre er jeg ikke så heldig a jeg får jobbe med det. I stede er jeg IT konsulent å lever ut fitnesslivet på fritiden 🙂 per dags dato er jeg på bygge muskler stadiet.. Mer mat og masse styrke. Drømmen er jo fitness da 😉 blogger herfra: http://cathrinedani.blogg.no
      Kanskje vi sees på scenene en dag? 😉

    108. Jeg er Bente, 27 år, som bor på det sørlandske innlandet! Jeg er hjemme i permisjon for tiden, men jobber med økonomi til vanlig! Jeg fant bloggen din da Lene nevnte at hun skulle ha deg som personlig trener! Du er kuul med 6-8 pack…hehehe

    109. Heter Ingrid, er 19 år og flyttet til Oslo for snaart 2 måneder siden 🙂
      Jeg begynte i august på årsstudium i psykologi ved Bjørknes Høyskole, første året av 6 på veien mot å bli psykolog (Forhåpentligvis!) 😀
      Elsker trening, så for noen måneder siden prøvde jeg å søke motivasjon på instagram og via blogger. Fant deg på instagram og via profilen din der fant jeg bloggen din 🙂
      Vært innom her ganske ofte siden det. Mye gøy å lese her, så bare keep it up! 😀

    110. Jeg er Camilla og er 17 år og er en student i fra Finnmark.
      Drømmen min er å klare vitnemålet mitt me greie karakterer og komme meg videre til veterinærhøyskolen i Budapest!
      Akkurat nå er jeg inne i et treningsprogram, som noen ganger blir litt tungt, så derfor kommer jeg innom bloggen din fordi jeg blir veldig motivert av og lese slike fitnessblogger. Har vært innom ofte og fant vel bloggen din for noen uker siden 🙂

    111. Heisann Maren:)
      Eg er Ida. Er 28 år gammel, jobber som lærer i ungd.skolen, er mamma og liker å trene:) Du har ein utrulig inspirerende og motiverende blogg! Har lest den leeenge, og trur det var på bloggen til Kristina Andersen eg oppdaget den.Takk for at du e ei så sprek, smilande og glad jente,som deler så mykje av din kvardag med oss andre!!!:)

    112. Jeg heter Anna, er 16 år og går almenn på Molde VGS.
      Liker godt å trene og prøver å ha et variert kosthold. Men det er ikke så lett uansett
      hvor hardt jeg prøver. Bor også på hybel så må ordne mat selv.
      Liker veldig godt mattipsene dine og de enkle rettene!
      Jeg følger kristinaandersen og såg deg på bloggen hennes:)
      Du er et fantastisk menneske, det er ikke tvil om som inspirerer hvertfall meg!

    113. Hvem er du ?
      Charlotte, 23 år. Blitt mer fokusert på kosthold og gjennom lesing av ulike blogger blitt motivert til å gå ned 17 kg.
      Hva gjør du? (jobb, studier osv)
      Studerer til å bli Grunnskolelærer på 5-10
      Hvor lenge har du lest denne bloggen og hvordan oppdaget du den?
      Den kom på topplisten og måtte bare sjekke. Setter stor pris på inspirerende bilder av mat og tips til ulike matretter!

    114. Jeg er ei jente som heter Sofie på 17 år fra Hamar. Tar 2 året mitt på 2vgs som utveksling student i Kina! Bodd her i 2 mmd nå!
      Bestemt meg for ta fatt i livet mitt, har ikke treningsstudio så blir jogging, hoppe hoppetau og andre lette øvelser! Driver også med hest og skal kanskje joine løpelaget til skolen min!
      Veldig intressert i trening og livsstil blogger for tips og motivasjon, der jeg fant din!

    115. Hei!
      Nina heter jeg, 23 år og fra Trondheim:)
      Jobber som sykepleier.
      Husker ikke hvordan jeg kom over bloggen din jeg, men tror det var en tilfeldighet, har i hvertfall lest den en stund nå:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg