Dagens lunsjtips!

Jeg sitter her å smiler, og er så takknemlig over alle de nydelige kommentarene deres på gårsdagens innlegg! Jeg tar til meg hvert eneste ord, og sender dere alle en god klem!

Gårsdagens lunsj ble overraskende god, og da må jeg jo selvfølgelig dele den med dere! Jeg hadde lyst å lage spicy thaisuppe, men jeg manglet en god del ingredienser, så da ble det thaiwok istede!

Jeg kuttet kylling i små biter og stekte dem med hakket rødløk. Jeg krydret godt med hvitløkskrydder, chilli, salt, ingefær og litt pepper. Så kuttet jeg opp brokkoli, gulerøtter og minimais. Jeg tilsatte dette i stekepannen og lot det surre. Så blandet jeg kokkosmelk og currypaste i en bolle, og helte det over woken! Jeg krydret litt ekstra og lot alt surre i noen minutter. Jeg serverte woken med fullkornsris! Super spicy og godt!!

En enkel, sunn og smakfull middag, som virkelig setter fart på forbrenningen!

Jeg ønsker dere en herlig mandag!

Smiiil Maren

14 kommentarer
    1. Nå har jeg endelig fått prøvd knekkebrødene dine og de var såå gode 🙂
      Jeg lurer på om du kan vise innkjøpene du gjorde her om dagen av hverdagsklær 🙂

    2. når du bruker å spise tacosalat – bruker du da den krydder posen man får kjøpt i butikken? det er veldig mye salt i den er det ikke?

    3. Har et spm angående utdanningen du har tatt.. Håper du har mulighet til å svare meg. Hvordan finansierte du utdanningen som personelig trener eller kosthold og ernæring? Jeg ønsker å begynne på et av dem etter jul, men koster jo litt. Vet du noen muligheter som ikke jeg vet;)

    4. Eileen: Ja det gjør jeg! jo det er litt salt i den, men jeg er ikke så opptatt av det, jeg synes den smaker desidert best, så da bruker jeg den 🙂 Det får være grenser hvor prikete man skal bli på kostholdet 🙂

    5. Jeg laget denne i forening idag og den var himmelsk…jeg tilsatte i tillegg koriander og hadde limebåter som folk kunne velge å ha på retten eller ikke–naaam! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg