FRESKO – en ny favoitt!!!

Jeg kom meg aldri hjem fra jente mine i går, og endte dermed opp med en koselig sleepover! Utrolig hyggelig:) Marthe og Mette bor like ved frognerparken, og det måtte jo jeg utnytte! Jeg startet optimistisk med lett jogg, det varte i akkurat 11 minutter før himmelen åpnet seg, og det pøs regnet! Jeg ble våt helt inn til undetøyet og fant ut at jeg gidder ikke bli forkjølet kun fordi jeg liker å jogge! Så jeg avbrøt løpeturen, og dro hjem å spiste koselig frokost med Mette i stede:) Sammen tuslet vi ned til Sats Solli, og kjørte en brutal økt på ben! Brutal fordi jeg virkelig hater å trene ben, det er så smertefullt, men følelsen etterpå – den er ubeskrivelig god!

Vi kjørte følgende øvelser:

  • Dype knebøy
  • Sittende legcurl
  • Strak markløft
  • Sittende legextention
  • Glute bridge

 

Min skjønne Mamme er i Oslo, og etter trening dro jeg avgårde for å møte henne til lunsj. Vi dro til fantastiske FRESKO på Frogner! Hvis du ikke har besøkt dette stedet, så må du virkelig gjøre det snarest! Fresko holder til i Frognerveien 8, og ryktene sier at de snart utvider til både Grünerløkka og Bogstadveien! *lykke*


Fresko har kun naturlig og sunn mat. Fresko byr på alt fra fristende salater, og sandwicher, til juice og shakes med godsaker som spirulina, greens og proteiner. De har utallige ulike juicer, som tilfredstiller et hvert behov! Endelig et spisested som tilbyr naturlig sunn supermat, med fokus på gode rene smaker som gjør godt for både kropp og sinn!! Jeg lo av glede når jeg ser menyen til Fresko, hva i all verden skulle jeg velge? Det var så mye jeg kunne tenke meg! det er sjeldent jeg opplever at jeg kunne tenke meg alt på menyen, det er var faktisk tilfelle her.


Jeg endte opp med en frisk kyllingsalat med en spicy currydressing og nybagt lavkarbobrød til. Magisk!!! Til “dessert” ble det en green-juice, super green het den! En smak av friske epler, ingefær, hempfrø og spirulina. Mmmmm, det blir ikke bedre! jeg er så glad for at jeg har funnet dette stedet, og vet dere hva – jeg skal tilbake i morgen!!


Nå er det mammakos, god mat og Norke talenter. Vi har kjøpt inn masse deilig sushi, og snacks, dette er en perfekt fredagskveld i mine øyne:) Jeg ønsker dere alle en fantastisk fin helg. Nyt den til det fulle:)

Smiiiiil Maren

13 kommentarer
    1. Det så herlig ut 😀 Det er så kjekt at det dukker opp flere sunnere alternativer.
      Håper du får en flott helg Maren 🙂
      PS: Jeg sendte deg en mail for noen dager siden. Håper du har mulighet for å svare på den 🙂

    2. håper den tar seg videre opppvover i vårt langstrakte land =) jeg legger merke til at du er blitt tynnere. er det med vilje? jeg synes du er fin maren men jeg har lest bloggen din lenge og ser at du begynner å bli farlig lav i fett. bare pass på deg selv =)

    3. Ferdes kanskje ikke mest på Frogner når jeg er “rundtomkring”, men ser jo nå at jeg må dit en tur for lunsj. Dette så utrolig fristende og lekkert ut! Supert! Takk for tips!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg