Tips til en snerten sprettrumpe!!

Det er søndag og det betyr at jeg ligger rett ut og bare nyter tilværelsen. Nå har jeg akkurat kost meg med en diger porsjon sushi, og masse ekstra snacks! Jeg synes det er så godt å ha litt ekstra skåler til suhsien. I dag ble det en stor boks ekstra ingefær, gulerøtter, agurksticks, dipp, avokado i biter og ekstra soyasaus. Pepsi max og selvfølgelig et must! Mmm:)

I dag ligger jeg bare å lader batteriene og fyller opp energilagrene, jeg fant derfor ut at det er en perfekt mulighet til å dele noen små treningstips med dere, slik at dere kan få litt inspirasjon til den kommende spreke uken! Dagens tips er hvordan oppnå drømmerumpa! Dette er i mine øyne den optimale øvelsen for å få en spretten og stram stump! Hvis du ikke allerede har denne øvelsen i treningsprogrammet ditt, så anbefaler jeg at du tester den ut på trening i morgen;)

Nyt søndagen, lad batteriene, spis noe ekstra god mat og kos deg! På den måten øker du sjansen for at du våkner mandagsmorgen, uthvilt, full av energi og klar for en ny sporty uke! Det er hvertfall min plan:)

Smiiiil Maren

14 kommentarer
    1. Tusen takk for en veldig motiverende blogg. Selv har jeg akkurat begynt å trene , å du er en stor motivasjon i hverdagen . Tusen Takk.

    2. Den øvelsen er knall!! Første gang jeg kjørte den var jeg så støl i bein og rumpe dagen etter at til og med å sitte var en utfordring..hehe..:)

    3. Hei! Hvor er det du kjøper sushien din? Jeg tror vi bor i samme nabolag og det der så veldig godt ut 🙂 Er jo mange sushisjapper i nærheten, men av varierende kvalitet.

    4. Jeg synes du har en veldig motiverende blogg! Kanskje du kan hjelpe meg med et problem? Jeg er virkelig ikke fornøyd med den kroppen jeg har nå og jeg har overflødig fett som kan trenes bort og mer muskler som kan trenes opp. Problemet er at jeg trener, men gir så fort opp.. Jeg får ikke de resultatene jeg ønsker og ser derfor ikke no ”nytte” i det jeg gjør. Hva er ditt tips for mer motivasjon og hvor lang tid tror du det vil ta før jeg ser resultater? 🙂 Eventuelt trenings tips?

    5. så utrolig bra ut den øvelsen! hvor mange kg tror du passer til noen som ikke har gjennomført denne øvelsen før, og som ikke er så veldig trent? 🙂

    6. Takk for treningstips 🙂
      Gjorde denne på mandag og kjente det godt dagen etter 🙂 Den blir med i treningsprogramet 🙂

    7. Veldig bra blogg du har! utrolig inspirerende 🙂
      hvor mange repetisjoner per sett skal man ha på denne øvelsen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg