Rett utstyr til rett årstid!!

Det er ikke lenger til å stikke under en stol, nå er sommeren over og høsten melder sin annkomst. Jeg synes det er herlig, og ønsker høsten vekommen. Jeg elsker den klare friske høstluften, deilige hjemmekvelder i sofaen med rødvin og en god bok. Peishygge og kakao, oppstart på mange spennende serier på tv, hytteturer og vandretur i høstfjellet, tente lys og bakeglede på kjøkkenet. Jeg løper mye utendørs, og for meg er det terapi å løpe ute i frisk luft og nydelig natur. Jeg løper ute hele året, sommer som vinter. Akkurat den overgangen vi er i nå er litt farlig fordi man ofte har en tendens til å feiltolke været, kle på seg for lite og dermed bli syk! Det er så fort gjort, og jeg føler at det hostes og harkes på alle kanter for tiden. Det er derfor viktig med rett utstyr til rett årstid.


Gleden var stor da pakken fra Get-inspired dumpet ned i postkassen min, den inneholdt en fantastisk nyhet fra Rönisch. Denne herlige tightsen heter Warmtights. Den er foret og i et super elastisk deilig stoff. Denne er perfekt til friske gåturer/løpeturer nå i høst og utover vinteren. Tightsen har svært god passform og det var kjærlighet ved første tur! I pakken lå også en push-up sportsbh. Stay fit heter den, og den sitter utrolig godt og gir god støtte. Jeg kan tenke meg at denne er ekstra god for dem som har litt større bryster. Jeg for min del har desverre ikke så mye å skryte av på den fronten, men det er likevel utrolig behagelig med ekstra støtte. Det er også et pluss at den har et kult og fresht design.

 

Nå kan høsten og vinteren bare komme for min del – jeg er klar!! Ta en titt innom GetInspired sine nettsider HER for enda flere spennende høstnyheter! Nå venter en sosial treningsøkt sammen med en hel gjeng på Trimmeriet. Jeg ser frem til å se alle igjen, og spesielt flotte Julie som debuterer i fitness om kun 3 små uker! I kveld blir det ekstra god mat, godis, kino og kos med gamle venner. Lørdager altså, jeg liker det!!

Smiiil Maren

Sponset innlegg.

8 kommentarer
    1. Selv blir det ofte tredemølle når høstmørket kommer, litt pga kulden. Men denne tightsen var jo skikkelig smart, en slik må jeg nok skaffe meg nå som det begynner å bli kaldere.
      Ha en fin helg!

    2. Hei! Hvordan er tightsen i størrelsen? Ser det står på Get Inspired sine sider at xs er 34/36 og s er 36/38, vil du si de er store eller små etter de målene?

    3. Hei! Jeg lurer på om du har noen tips til å jogge om vinteren når det er snø! Jogger du med andre sko, eller bruker pigger under skoene? Jeg elsker også å jogge uansett årstid, men snøen gjør det litt vanskeligere for meg 🙂
      Jeg blir alltid i så godt humør av å lese bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg