Sørlandet!!

Jeg er på plass i Kristiansand og det føles utrolig godt. Det er noe helt spesielt med å komme hjem, jeg senker skuldrene og får hvilepuls av å være her. I natt har jeg sovet i hele ti timer, og hele morgenen har jeg sittet krøllet opp i sofaen med en (les: tre) frokostskåler og en stor kaffekopp! God morgen Norge står på, og mamma surrer rundt her å lager Tapasmat til kveldens 50årslag. Hygge:) Planen for helgen er bare kos – i ulike former! Jeg har både sushidate, cafekos, og vinkveld skrevet inn i avtaleboka. Dette blir en helg med lite aktivitet, mye god mat og masse masse hygge med gode venner og familie.


Jeg elsker frokosten min som dere alle kjenner godt til nå. Ja vi snakker selvfølgelig om skålen fyllt med cottage cheese, skyr, yoplait 0,0% yogurt, frukt, nøtter og bær. Mmmm!! Når jeg er hjemme så får hele familien servert slike frokostskåler. Jeg koser meg så med å stå å kutte opp frukten, dandere og servere frokosten min til familien. Over ser dere to av dagens frokostskåler.

Nå skal jeg komme meg ned til sentrum og titte litt i alle de herlige små nisjebutikkene, og treffe et par søte jenter over en lunsj!

Maren

 

6 kommentarer
    1. Kos deg på sørlandet!:) Et spørsmål: Får du ikke i deg ganske mye aspartam ved å spise så mye skyr og yoplait? Hørt mye om at dette stoffet er særdeles dårlig.

    2. Åååå det er SÅ godt 🙂 Men blir det ikke litt dyrt i lengden? Verken skyr eller cc er jo spesielt billig ?

    3. Ida: Det handler om prioriteringer:) Jeg bruker mye penger på mat, og lite penger på sko,klær, alkohol, snus/røyk osv som mange andre på min alder bruker mye penger på:) Så alt handler om å ta valg og prioritere:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg