Langhelg på sørlandet!!

Hei solstråler!!

Jeg titter bare raskt innom for å ønske dere en fantastisk torsdag! Jeg kom akkurat inn døren etter en frisk og herlig joggetur i det nydelige høstværet. Solen stråler og luften er klar og frisk! En bedre start på dagen kan man vel ikke ønske seg! Nå skal jeg straks bort til Sats og ha et par PTkunder før det bærer videre ut til gardemoen. Jeg skal nemlig hjem til fine Kristiansand i helgen!! *lykke*

Jeg gleder meg så til en langhelg med familie og venner! Jeg gleder meg til hjemmelaget mammamiddag, sove i min deilige seng, klemme masse på mine skjønne venninner, løpe min faste runde i skogen, ta et langt bad i badekaret, cafekos, innom mine favoritt butikker og tilbringe masse kvalitetstid med dem jeg er aller aller mest glad i! Jeg har lagt opp en litt stram timeplan fra siste kunde og til flyet mitt går, så jeg krysser fingrene for at dette går bra.

Nyt torsdagen, snart er det helg!! Jeg tar helg i dag kl 15.00 – can’t wait!!

Et strålende smil fra Maren

7 kommentarer
    1. Åh, så flott! Du har alltid så positive innlegg, blir så glad av å lese bloggen din 🙂 Og så har du jo et smittende smil da.. 🙂 Kose deg masse i Kristiansand i helgen søta!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg