Lørdagslykke!

Jeg vet ikke hva det er med lørdager, men jeg virkelig elsker lørdager! Jeg kan ikke huske sist jeg hadde en kjip lørdag. Det er ikke fordi det alltid skjer noe gøy på lørdager, eller fordi jeg har noe anderledes lørdag enn noen andre. jeg tror det er min innstilling til lørdagene som gjør dem så bra. Jeg sover så lenge jeg vil, spiser ekstra god frokost, fokuserer på å gjøre akkurat det jeg har lyst til! Tidligere så har jeg ofte vært på jobb på lørdager, da jeg har jobbet mye som ekstra hjelp diverse steder opp gjennom årene. Nå derimot har jeg alltid fri i helgene, og da har lørdagen blitt helt hellig for min del. Fullt fokus på kos!!

I natt sov jeg over hos Mettemor, og det var så hyggelig å våkne opp hjemme hos henne. Været i dag er helt fantastisk, så vi bestemte oss for at det måtte vi utnytte. På med joggesko og ut i sola. Det ble en god 40minutters joggetur i nydelige Frognerparken. Det er i slike øyeblikk man føler seg heldig! Vi fikk knipset et par bilder underveis. To blide jenter på tur i vakre omgivelser!


Jeg har ofte problemer med hvor jeg skal gjøre av ting og tang når jeg er ute å løper. Jeg hører på musikk på telefonen når jeg er ute å løper, husnøklene må jeg ha med, Satskortet og bankkortet er også ofte med. Det verste jeg vet er å løpe med full lommer, eller å holde ting i hendene. Jeg var derfor i ekstase da jeg oppdaget den nye sportsbh’en fra MXDC. Den har en egen lomme til slike ting, kandu tenke deg noe mer genialt? Lommen er såpass stor at det fint er plass til både Iphone og nøkler. Jeg testet den ut på dagens løpetur, og det funker helt topp! For en oppfinnelse:) Toppen finner du HER.  Jeg må le litt av bildet, jeg står nemlig litt lent mot veggen bak meg og vinkelen på bildet blir da slik at det får en bitte liten kropp og et mega stort hode!

Etter dagens løpetur dro jeg hjem til leiligehten og fikset meg lunsj. Menyen i dag ble Chillilaks med frisk salat og masse stekt sopp. Til dessert hadde jeg vanilje kesam med varme bringebær, granola og nektarin i biter med et dryss av kakaonibs og kanel over. En perfekt lørdagslunsj!

Nyt lørdagen, oggjør noe ekstra hyggelig for deg selv i dag – det er jo lørdag!!

Smiiiil Maren

10 kommentarer
    1. genialt vis det funker, men blir det ikkje veldig klumpete forann? Eg sliter med det samme, nøkler, penger, sats kort og mobil..det fins virkelig ingen god løysing og eg ender ofte opp med å løpe med liten sekk!

    2. Jeg virkelig bare Elsker bloggen din!! Du utstråler så mye glede og energi 😀 Jeg blir så glad og inspirert av hvert eneste innlegg du skriver. Du har en så positiv innstilling og det smitter virkelig over 🙂
      Håper du får en fortsatt strålende helg! Hilsen fast leser 🙂

    3. Må være herlig å dele morgener som dette sammen venninner – nyt det mens dere kan. Alt til sin tid, så kan man savne det man hadde…og nyte det man har 😉
      Men den bh’n…nå er jeg temmelig glad jeg kan jogge uten at “det” hopper for mye frampå der…blir vel ikke bedre å ha en “tung” mobiltlf der, vel?

    4. Jeg syns den er genial å løpe med 🙂 Hvor er tightsen din fra ?
      Ha en fin lørdag videre, og en enda bedre søndag 😀

    5. Kan ikke du lage et innlegg om det du bestilte fra Iherb for litt siden, og komme med tips til hva du anbefaler å handle derifra? 🙂

    6. Mamma til ei lita på 8mnd: Den tightsen er så fantastisk god! Det kommer et eget innlegg om den! det er en Warm-tights fra Rönish som er perfekt nå som høsten nærmer seg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg