En trøtt fredagsmorgen!

Jeg er i sengen – fremdeles, og jeg blir her – en god stund! Jeg er tom for energi, og trenger å lade ordentlig opp før jobb i dag. Ingen trening, masse næringsrik mat! Dagen i dag er fullpakket, og jeg har en milelang to-do list som skal være gjennomført før jeg tar helg! Puh. Godt det finnes kaffe sier jeg bare. Jeg lagde en fantastisk proteinkaffe med dette melkesjokoladeproteinet i dag.

Nespressokapsler, min nydelige lille kaffemaskin, proteinshake blandes inn i kaffen, kokendevann tilsettes. Sist men ikke minst neon dråper stevia vanilla creme og cinnamon. Rør om en par ganger, og nyt din deilige proteinrike kaffe, med magisk smak av melkesjokolade!

Nå må jeg komme i gang med dagen, enten jeg vil eller ei! Jeg ønsker dere en herlig fredag, og en super helg! Hva er deres helgeplaner??

Smiiil Maren

7 kommentarer
    1. Jobb både fredag, lørdag og søndag her! Skulle gjerne slappet av litt mer jeg også, menmen 🙂 Kos deg masse!

    2. Er det proteinpulveret bra? hvordan er næringsinnholdet i det, og hvor kjøper du det? 😀
      håper du hadde en koselig morgen <3

    3. Hei!
      Jeg prøvde og komme inn på linken på hvor man får kjøpt strikk til og klare dips…
      Linken fungerer ikke, og får ikke til og komme frem med og bare søke på klubben heller.
      Kan du hjelpe meg med riktig link??
      Veldig fin og motiverende blogg, kjempe bra med filming!!

    4. Hei!
      Jeg prøvde og komme inn på linken på hvor man får kjøpt strikk til og klare pull ups!…
      Linken fungerer ikke, og får ikke til og komme frem med og bare søke på klubben heller.
      Kan du hjelpe meg med riktig link??
      Veldig fin og motiverende blogg, kjempe bra med filming!!

    5. Du har jammen mange deilige, later morgoner, det må vere hærlig. Sånn har eg hatt det i ferien, men det er det snart slutt på :/ Nyt helga 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg