Pakke i posten!!

God morgen!

Her i huset er det en slapp og litt sliten morgen. Jeg har kun sovet i underkant av fire timer i natt, og det merkes godt på kroppen! Jeg fikk ikke sove i går, jeg vred meg frem og tilbake i sengen i flere timer. Håpløst! Trøtt og med tidenes hodeverk tvang jeg meg opp av sengen i dag. Når man har slike dager må man prøve å gjøre det beste ut av det. Jeg lagde meg derfor en diger porsjon av favoritt frokosten min, satt på noe hyggelig på tv og tente lys! Jeg tittet innom mailen min, og det lå det en gladmelding! Det ventet en pakke fra Proteinfabrikken til meg på posten. Jeg pilte rett ned til posten som ligger like rundt hjørnet, og der stod en diger eske å ventet på meg. Den var så stor at jeg nesten ikke klarte å få den med meg hjem. *gøygøy*


Pakkens innhold skal jeg komme mer tilbake til i detalj senere, men jeg skal love dere at her er det mye spennende! Den inneholdt flere av mine favorittprodukter, og jeg gleder meg til å dele dem med dere! Pakken inneholdt også en del nyheter som jeg ikke har testet, disse skal testes og dere får selvfølgelig full rapport! På trøtte dager er det vanskelig å motivere seg til trening, jeg har derfor gjort en treningsavtale med min fine treningspartner! På den måten blir det ikke til at jeg sluntrer unna! Nå skal jeg sluke siste kaffedråen, og knerte en Crystal energidrikk for å prøve å få litt ekstra energi. Crystal er en ny type enrgidrikk for meg! Den er sukkerfri, koffeinrik og inneholder ingen kalorier. Jeg er spent på å smake den, og se om jeg føler jeg får noen effekt.


Det regner ute, jeg er trøtt, og det er lenge til helg – MEN i dag nekter jeg å la det bli en dårlig dag, så jeg popper en  Crystal, skrur på smilet og drar avgårde for en treningsdate på Sats!

Maren

Sponset produkt

13 kommentarer
    1. Hei! Jeg vet ikke om du kanskje bare ikke er klar over det, men når du får sponset produkter og linker til dem må du faktisk opplyse at det er en annonse eller et sponset produkt 🙂 selvom du står inne for det, så er det viktig å gjøre det slik at ingen føler seg lurt i den forstand 🙂
      Ellers en super blogg! Er innom hver dag 🙂

    2. Kristine: Takk for påminnelse:) Dette er jeg veldig klar over! Merket sponset nederst til høyre. Jeg legger kun ut produkter som jeg tester ut og som jeg kan stå inne for, men som du sier det er veldig viktig, og ikke minst påbudt å infomere om sponsede produkter! Ha en herlig dag:) M

    3. Åå spennende! Disse har jeg ikke smakt, de må jeg prøve ut 🙂 Fint med et alternativ til all kaffen tenker jeg.

    4. Det står at crystal inneholder sukker og hele 46 kcal pr 100 ml på proteinfabrikken sine sider da Maren? har lenge vurdert å bestille crystal, men droppet det grunnet kcal og sukker 😛

    5. malin: My bad!! Jeg hadde linket til den med sukker. Nå er feilen rettet, og linken er direkte til den sukkerfri varianten uten sukker, og med totalt 1,6 kcal!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg