En solskinnsdag :)

Jeg smiler! Jeg smiler fordi jeg er så takknemlig for alle mine fine lesere, og alle deres herlige kommentarer på innlegget mitt i går! Takk for at dere er så gode, og legger igjen på mye positivitet her på bloggen, det betyr mye for meg! Kvelden i går ble tilbragt på sofaen til en god veninne, iført koseklær, masse skåler med nacks på bordet og privat praksis på tv. Jeg kunne ikke ønsket meg noe bedre enn en ordentlig jentekveld slik formen min var i går! Takk Vibeke<3 Det hjalp også godt på å komme hjem til leiligheten hvor min roomie hadde hatt gjester, og det var et lass av deilige rester fra festen. Jeg gikk å la meg med en struttende mage og et smil om munnen.

Dagen i dag har vært så mye bedre! Jeg våknet og var fremdeles metter etter gårsdagens nattmat. Jeg dro ut på en liten joggetur, og i motsetning til i går, så sluttet det å regne og solen tittet frem når jeg kom ut! Herlig:) Det ble en kort liten joggetur, men alt er bedre enn ingnting. Spesielt siden jeg lå på sengen i over en halvtime me dtreningsklær på før jeg vant over dørstokkmila og kom meg ut! 30 minutter er perfekt på morgenkvisten. Resten av dagen har jeg vært på kroppsanalyse-kurs med Sats. Spennende og lærerikt! Jeg koser meg virkelig sammen med alle disse Sats-solstrålene!


Dagens middag ble to porsjoner med tacosalat.  Her har dere første porsjon første  fy søren så godt! Nå ligger jeg i senga og lurer på hvordan i all verden jeg skal klare å gjennomføre den planlagte skulderøkten sammen med Mette. Jeg er for mett til å tenke på å i det hele tatt reise meg opp akkurat nå. I kveld blir det biffmiddag og fredagskos med Mette. Denne uken har flydd forbi og helgen kom plutselig over meg. Jeg skal bare kose meg denne helgen, med fokus på nok søvn, masse god mat og sosial hygge!

Hva er deres helgeplaner?

Smiil M

5 kommentarer
    1. Så herlig at dagen i dag ble fin! Jeg skulle ønske jeg kjente deg i virkeligheten. Du virker så god på alle måter. Jeg så deg på Sats her om dagen, men turte ikke si hei. Du strålte, smilte og liksom “spratt” rundt. Hele deg oste av positivitet. Du må aldri forandre deg eller miste den gnisten din!

    2. Jeg har fadderuke på universitetet, så jeg har vært på vift mange dager denne uka. Så i kveld blir det rolig kveld med avslapning men i morgen blir det ut igjen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg