Verdens beste treningspartner!

Hva skulle jeg gjort uten min fantastiske treningspartner? I dag var jeg så umotivert og trøtt at det er ikke sjans i verden at jeg hadde gjennomført treningsøkten, hvis det ikke hadde vært for johan! Han kom som et friskt pust inn på jobb i dag, full av motivasjon og med et stort smil om munnen! Jeg forsøkte å hinte frempå om at jeg var litt små trøtt i dag, og da fikk jeg klart beskjed om at det ville han ikke hørte noe mer om! Nå hadde jeg bare med å skifte på meg treningsklær og komme i gang – og sånn ble det! Johan snudde min trøtte onsdag trill rundt, og vi endte opp med en fantastisk styrkeøkt på bryst og armer. Verdens beste treningspartner!!

Vi kjørte samme oppsett og øvelser som forrige uke, men neste uke vil bli totoalt anderledes. Det er utrolig viktig med variasjon, og vi har derfor gjort det slik at jeg lager opplegget de første tre ukene, også lager Johan (som snart er ferdig utdannet PT) opplegget de neste tre ukene. På den måten er vi sikret god variasjon, samtidig som vi på forhånd sammen har satt oss et mål som vi hele tiden jobber mot. På den måten jobber vi i riktig retning, men tester ut litt ulike veier dit. Det er fort gjort å gro fast i sitt eget spor, og sin egen treningsrutine. Det er derfor genialt å bytte på å legge opp øktene.

Tusen takk for alle geniale tips til middag i dag! Nå er matuken min reddet for å si det sånn. Løsningen i dag ble helt super da skjønne Mette inviterte på laksemiddag og jentekveld. Nå skal jeg bare sende avgårde et par kostholdsprogrammer, før jeg tusler opp på koselig middagsbesøk. Det er så mye hyggeligere å spise middag sammen med noen, og akkurat i dag kunne det faktisk ikke passet bedre.

Maren

4 kommentarer
    1. Så herlig:-D Som regel trener jeg alene, syns det går greit å pushe meg selv, er vant til det. Men det hørtes ikke feil ut med fn treningspartner som kan motivere på trøtte dager:-)
      Du skriver at dere begge har satt opp mål dere vil oppnå, kan jeg spørre hva dine mål er? Hva jobber du mot?:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg