Sunday funday!

Jeg kom meg faktisk ikke opp av sengen før klokken var nærmere ett i dag. Over ti timer søvn, etterfulgt av et par timer med kaffekos og film i senga var utrolig godt! Gårsdagens transformer-trening slo meg helt ut, og kroppen min verker på de merkeligste steder i dag. Det er tydelig at jeg har brukt kroppen på en litt anderledes måte enn jeg er vant til. Dagens trening ble derfor en herlig gå tur med små innslag av jogging i svært rolig tempo. Beina kjentes som tømmerstokker, og jeg følte meg som en 80år gammel dame som forsøkte å jogge uten rulatoren sin. Turen gjorde godt, og etterhvert ble bena bedre og stølheten føltes ikke så intens lenger når musklaturen var blitt varm. God og varm i kroppen, med deilig musikk på ørene og sola i ansiktet koste jeg meg virkelig på tur. Vel hjemme igjen ventet lunsj med nydelige Mette! Jeg elsker å bo så sentralt i Oslo, det er så enkelt for venner å dumpe innom på spontane besøk. Jeg var godt i gang med matlagingen da Mette kom, hun hadde handlet med seg egen lunsj og vi koste oss derfor med hver vår lunsjrett. Min bestod av stekt kyllingkjøttdeig med masse løk, egg, gulerøtter, paprika, tomat, salat, agurk, avokado, mais og ost. Mette hadde spinat med krepsehaler, kalkunskinke, tomater, walden dressing og diverse krydder. Deilig!!



Resten av ettermiddagen har jeg ligget langflat på fine Vibeke sin sofa og skravlet om absolutt alt og ingenting. Nå er jeg hjemme og har akkurat kost meg med en trippel porsjon med cottagecheese, skyr, yoplait yogurt, bringebær, ulike typer frukt,og et lass kanel. Dette er virkelig en fest i munnen! Magisk 🙂

Kvelden er satt av til forberedelse til ukens oppstart av nye PTkunder. Super inspirert etter helgens kurs gleder jeg meg virkelig til å kjøre i gang!

Kos dere i kveld, og lad opp til en ny uke, som forhåpentligvis blir fantastisk for dere alle sammen:)

Smiil Maren

8 kommentarer

Siste innlegg