Ny treningspartner!

Jeg har tilbragt hele dagen på Sats, og fått unna en haug av kontorarbeid! Det er en fantastisk følelse å få unna slike ting før helgen. Nye kunder er booket inn, kostholdspgrommer er sendt ut, og andre jobbrelaterte mails er besvart. Nå skal jeg straks ta helg med god samvittighet. Trening har det også blitt tid til mellom slagene, sammen med min nye treningspartner Johan. Jeg liker best å trene alene, og har aldri hatt en fast treningspartner da jeg ikke har funnet en person som faktisk klarer å pushe meg hardt nok. Nå har jeg endelig funnet en fantastisk partner i Johan, og sammen fikk vi en helt rå økt på bryst og armer i dag. Jeg sitter her med tidenes spaghettiarmer nå, og jeg tørr ikke tenke på hvordan dette kommer til å kjennes ut i morgen! Det som er positivt med å ha en partner er at nå blir det enklere for meg å vise dere øvelsene vi kjører i form av bilder og filming.

Øvelsene vi kjørte i dag:

  • Brystpress med manualer
  • Flies
  • Brystpress i kabel
  • Brede pushups
  • Tricett på biceps
  • Super sett på triceps (pushdown og dips)

Nå skal jeg straks komme meg hjem å lage meg litt mat. I dag blir det en frisk salat med både reker, krepsehaler, egg og røket laks. Jeg har selvfølgelig med meg litt snacks her på jobb også, denne jenta forlater aldri huset uten noe påfyll av energi i veska. I dag var det cocofina kokkosvann, et eple og et par gulerøtter. I morgen skal jeg på et spennende kurs i regi av SATS, forteller dere mer om dette senere:)

Ønsker deg alle en fantastisk helg!

Smiiil Maren

 

 

11 kommentarer
    1. Wow, rå fysikk på dere begge! 🙂
      Har aldri trent med treningspartner før, men skjønner godt at man klarer å pusher seg dobbelt så mye da.
      God helg!

    2. Hvor mange serier kjørte du i hver øvelse? Hvis du gjennomførte tre sett på alle de øvelsene, vil jeg påstå brystet har fått kjørt seg litt i overkant! Men brystøkta er forhåpentligvis ikke alltid like hard som dette? 🙂

    3. Du er god, du:-)
      Supermotivasjon! Har du tips til matpakker? Greit med sunne løsninger på lange skoledager, og jobb etterpå:-)
      Klem

    4. Hei,
      Er så glad du bruker nike produkter etc itsteden for de litt tackye better bodies toppene! 🙂 Forbilde! hehe
      Hva synes du om de?

    5. Linn: Jeg er utrolig glad i Nike, og det er det merket jeg har desidert mest av! Jeg synes faktisk at Better bodies har noen kule ting også. Spesielt de løpetightsene (ikke de som er vide i beina) som er helt svarte med kun en liten better bodies sølv-logo, og noen av de litt mer anonyme toppene er veldig fine! Jeg la faktisk nettopp inn en liten bestilling på et par ting jeg liker fra BB. Gleder meg til å vise dem her på bloggen, tror mange av oss som vanligvis ikke er better bodies fans vil bli positivt overrasket 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg