Cafekos og pakke i posten!!

Jeg sitter her å koser meg på Waynes Coffee, og her har jeg i grunn sittet i hele dag! Det er så deilig å sette seg på cafe når man har litt for mye mail som skal svares, kostholdsprogrammer som skal skrives og blogg som skal oppdateres. Jeg elsker cafesurret, de koselige lydene av kaffe som lages, venninner som skravler og generelt folk som hygger seg. Jeg klarer å lukke lydene såpass ute at de kun er hyggelig surr i bakgrunnen og ikke forstyrrende! I dag har jeg fått gjort utrolig mye, og endelig er jeg gjennom mailen. Jeg svarer kun seriøse henvendelser ift hjelp med kostholdsplaner, så hvis du ikke har fått svar fra meg er det nok en grunn til det! Hvis du derimot har sendt meg en seriøs henvendelse og ikke fått svar så oppfordrer jeg deg til å sende den på nytt! Det hopet seg opp enormt med mails over ferien, og det kan derfor være noen har forsvunnet i kaoset:)

Jeg startet dagen med to spennende pakker fra Iherb. Pakkene inneholdt honey dijon fra Walden farms, masse spennende krydder, påfyll av Stevia og popcorn. Digg!! Jeg gleder meg til å teste ut produktene, og kommer selvfølgelig med anbefalinger til dere dersom det er noe som faller i smak!


I dag er jeg fryktelig viglepetter på om jeg skal trene eller ikke. Energien er litt laber, og formen er ikke helt på topp! Halsen er sår og hode verker. Jeg føler alt og alle rundt meg går å hoster og harker om dagen, og jeg er livredd for å bli smittet! Der svarte jeg vel på mitt eget spørsmål. Jeg tror det er smart å droppe trening i dag, ta en hviledag og la kroppen hente seg inn. Ute regner det, og jeg koser meg ekstra mye på cafe når været er slik som dette! Det blir liksom så lunt og koselig inne. Den deilige duften av nykvernet kaffe og nybakte boller hjelper å sette stemningen. Mmmm, hverdagsluksus! Nå skal jeg jobbe en liten time til før jeg skal hjem å kokkelere litt på kjøkkenet. Jeg gleder meg til å teste ut mine nye Iherbprodukter. Hva er dine mandagsplaner ??

Maren

11 kommentarer
    1. Åh, gleder meg til du har testet de krydderne. Taco har jeg prøvd, men ikke de to andre typene. Spennende med litt nytt i skapet!
      Jeg sto opp, og siden har jeg trent rygg og biseps, gått en liten fjelltur med en god veninne, laget lunsj og er nå parkert på jobb. Her skal det øves på teoriprøven, lages ny treningsoversikt og et berg av varer skal prises. Så dette blir en lang og god dag, før jeg skal kubbe i sengen med film på tven og havgregrøt i skåla i kveld!
      Ha en super dag videre!

    2. Hei !
      Jeg har sendt deg en mail ang treningsprogram og ikke fått svar,men har sendt den en gang til 🙂
      Mvh Kristin

    3. Jeg skal bare bure meg inne i hele kveld, lese blader og blogger, og kose meg med helgens snop-rester. Haha! Jeg har blåmandag i dag, så syns jeg fortjener det :p

    4. Superblogg med supermotivasjon til sunt kosthold og trening!
      Jeg er veldig intr. i at du kunne ha laget et trenings- og kostholdsprogram til meg.
      Tar du mye for det? Og hvordan fungerer dette?

    5. Heisan 🙂
      Slike kaffe-bar dager er virkelig hverdagsluksus, ja! Elsker å gjøre slike stunts selv, når hjemmekontoret ikke frister så mye. Lukten, rolig bakgrunnsmusikk, lyden av kaffekvernen…og smaken av en dobbel cortado…mmmm!

    6. Intervaller på mølla 🙂 Deilig å komme igang etter et litt for langt avbrekk pga forkjølelse… Håper du slipper unna! Ønsker deg en flott uke 🙂

    7. Good morning sunshine!
      Tipser litt i seneste laget, men kom igrunn nettopp på det. Du kan nemelig bestille stevia fra funksjonell mat.no sin nettbutikk, da sparer du frakt fra det store u- land, men de bese er jo at pakken kommer mye fortere;) glede for oss utålmodige

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg