En super-handel!!

Hvis du har en litt dårlig dag, eller mangler litt energi så anbefaler jeg dere å ta en tur innom Super-nature i bogstadveien 24. Makan til positive, energiske, kunnskapsrike og skjønne jenter skal du lete lenge etter! Vi koste oss i nesten halvanne time i butikken, og jeg fant masse spennende godsaker. Kålchipsen var jo et must, og så den ble selvfølgelig med meg hjem. Den finnes i tre ulike smaker, jeg har funnet min favoritt i Cheese purple corn, og Raw cacao & Cinamon. Denne chipsen er faktisk tørket kål, og har dermed et helt fantastisk næringsinnhold (Pr 30g chips: 50kcal, 4g karb, 3g fett, hvor 2,5 er umettet og 3g protein) Chipsen er også svært rik på antioksidanter, vitamin A og kalsium. Dette er blitt et storfavoritt hos meg, og jeg gleder meg til å kose meg med en stor boks i kveld! Mmmm:)


Cocofina er friskt kokosvann, med en nydelig og forfriskende smak. Cocofina er fullt av vitaminer og mineraler,og det inneholder faktisk dobbelt så mye kalium som banan! Det inneholder ikke fett, og er svært lavt på kalorier, samtidig som smaken er magisk. Jeg har akkurat kost meg med en flaske nå som tørstedrikk, og nøt virkelig hver slurk. Den finnes i flere smaker: Pineapple & Lime, Apple & blueberry og tea & passionfruit. Jeg hadde Pineapple & Lime nå og den var nydelig på smak! Jeg gleder meg til å teste de andre smakene. En supersmoothie ble selvfølgelig også med. Gymfuel, som jeg har vist dere en haug av ganger før er fremdeles min favroitt. Disse får du ferdig laget i butikken:)


Jeg fikk plukket med meg litt andre produkter også, og dere vil selvfølgelig få en oppdatering på dem etterhvert som jeg får prøvd dem ut! Jeg anbefaler aldri noe til dere som jeg ikke liker eller føler fungerer, og det er derfor viktig for meg å teste ut litt på forhånd.


Nå venter straks en styrkeøkt, og med magen full av supermsoothie, kokkosvann og kålchips må jo denne økten bli bra:) Jeg ønsker dere en herlig dag, tross regnværet! Husk det vi snakket om i går, du vet aldri hva morgendagen bringer, og det er derfor så uendelig viktig å være tilstede i øyeblikkene og finne glede i de små tingene i hverdagen din! Tenk etter, jeg er sikker på at du kan finne rimelig mange ting du er fornøyd med i livet ditt:)

Smiil M

Innlegget er delvis sponset 

25 kommentarer
    1. Ååå for et inspirerende innlegg! Jeg bor ikke så langt unna den butikken, jeg skal stikke innom å teste ut kålchipsen. Tusen takk for tips.

    2. Så gøy å se deg i “vanlige” klær. Så utrolig pen du er! Gøy med superfood, takk for spennende tips. Kokkosvann drikker jeg mye av selv, og føler det er så rensende og friskt for kroppen!

    3. Hei Maren!
      Takk for tips, tenker å dra nedover en tur i regnværet før joggetur på Sognsvann og styrkeøkt 🙂
      Hvor er det du kjøper treningsklærene dine? Synes du har så utrolig amsse fresht!

    4. Kålchips høres litt rart ut, men kan jo være verdt å teste;) Ha en fin dag i regnet. Jeg har gått lang tur med barna i regnværet, det får være treningen min i dag;)

    5. Jeg var også innom der i dag men nok etter du var der, søren, skulle gjerne sagt hei og at du er en utrolig stor inspirasjon for meg! 🙂

    6. Hei, vil bare si at du er en stor inspirasjonskilde for meg 🙂
      Leste på bloggen at du er utdannet instruktør i ulike saltimer. Hvor har du gjort dette og hvordan/hvor kan jeg også gjøre dette?

    7. Wææ!! SÅ lite kcal?! Vet du om det går an å få kjøpt dette i Bergen også? Evetuelt om de har det på helsekostbutikker eller slikt? 😀
      Ha en strålende fin helg smiley!! 🙂

    8. Johanne: Delvis! Glemte helt å skrive det på, skal gjøre det nå! Delvis betyr at jeg fikk med noen produkter, men kjøper også mange produkter der selv. Jeg har skrevet om superfood lenge, uten at det har vært spons. Dette fordi jeg synes det er fantastiske produkter:)

    9. Heldigvis flytter en veninne til Oslo om noen uker.. (ikke heldigvis, ville mye heller hatt henne her hjemme, men da kan jeg HAMSTRE når jeg er der!) Hihi 🙂
      Strålende fin helg til deg også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg