Morning bliss

Det er en magisk stemning i stua på st.hanshaugen i Oslo. Jeg sitter godt krøllet opp i sofaen, med en mykt pledd rundt meg, masse tente lys og en stor kopp kaffe. Ute er været grått, med litt regn i luften. I natt fikk jeg ikke sove, og lå våken til det nesten lysnet ute før hodet endelig slapp tankekjøret og jeg fikk en etterlengtet tur inn i drømmeland. Jeg droppet derfor alt av alarmer, og morgentrening og koste meg et par timer ekstra i sengen. Det gjorde utrolig godt!

Nå har jeg akkurat inntatt AFA-algen, og omega3 som er en fast del av min morgenrutine! jeg glemmer aldri å ta greendrinken min om morgenen. Grunnen til at jeg aldri glemmer det er fordi kroppen min sier tydelig i fra i form av synkende energinivå og humør utover dagen hvis den ikke har fått din daglige grønne superdrink. I dag skal jeg innom de nydelige jentene på Supernature for å fylle opp litt på supermat. Jeg har tatt denne tilvenningsprosessen til superfood veldig sakte, og er skeptisk til å implementere nye ting i min samling. Jeg elsker min AFA-alge fordi den inneholder alt jeg trenger i ett og samme produkt! Nå er det slik at jeg trener mye, og kroppen kan derfor ha behov for litt ekstra. Jeg er også utorlig glad i sunne snacksalternativer, og da er supernaturebutikken rene skattekammeret. Jeg har blitt totalt hektet på kålchipsen, og momset opp begge boksene jeg kjøpte i går, så i dag må jeg ha ny ladning. Den må dere virkelig bare teste! Andre favoritter er mulberrybær, rå kakaobønner og selvfølgelig de ferdige supersmoothiene som selges i butikken. Jeg koser meg ved hvert besøk innom hos superjentene. I dag drar jeg dit sammen med herlige Marianne, som jeg også tilbragte store deler av gårsdagen sammen med.



Videre i dag blir det en god del jobb, da jeg utsatte det litt i går tilfordel for å nyte sola! Det kan jeg være glad for å dag når jeg sitter her under pleddet og ser ut på regnværet. Marianne og meg planlegger å sette oss på en koselig cafe med hver vår laptop og jobbe der. Det er så hyggelig å kunne gjøre slike ting også sammen!

Nå må jeg komme meg avgårde på super-shopping! Oppdaterer dere på dagens handel senere!

Smiiil Maren

9 kommentarer

Siste innlegg