Remeber to stop and smell the roses….

Jeg har brukt morgentimene ute i frisk luft, i strålende sol og omringet av nydelig natur. Jeg trengte luft, jeg trengte å være alene og jeg trengte å gjøre noe fysisk. Så da ble det en deilig tur rundt omrking i Oslo, jeg vandret rundt uten noe spesielt mål for turen. I  løpet av turen har jeg stoppet flere ganger og tatt bilder av fine ting, luktet på blomstene og smilt ved synes av gamle mennesker som holder hender, barn som leker og positive blide mennesker. Denne morgenturen gav meg energi og jeg er klar for en fin dag fyllt opp av et par spennende møter, en koselig cafedate og gjensyn med flere gode venner. Det blir et kort innlegg fra denne kanten i dag. Uten å gå i noen form for detalj så fikk vi en forferdelig trist beskjed i går som vil endre livet til noen av mine aller aller nærmeste. I dag har jeg behov for å være tilstede for dem<3


Jeg minne dere på at vi må huske å nyte øyeblikkene i en hektisk hverdag! Vi må huske å stoppe opp innimellom å minne oss selv på hvor heldige vi faktisk er, og hvor mye vi har å være glad for! Du vet aldri hva morgendagen vil bringe, og med det velger jeg å lukke pc’en og komme meg ut å nyte denne dagen sammen med mennesker jeg setter pris på.

Smil fra Maren

10 kommentarer
    1. Du stråler for tida, kjekt å sjå!:) Samtidig var det trist å høre at noen kanskje ikkje har det så bra idag. Livet er kort, brutalt og ikkje for amatører. Vi må alltid huske på å nyte, stoppe opp og sette pris på. Ønsker deg en fin dag Maren 🙂

    2. Maren, så godt skrevet! 🙂
      Jeg har skrevet noe lignende innlegg i det siste, nettopp fordi at min familie er også oppi noe av det verst tenkelige akkurat nå…Det er desverre da en innser at det er viktig å sette pris på de små, lykkelige øyeblikkene i en travel hverdag, nettopp fordi at en ikke vet hvor lenge vi har dem…
      Sender deg gode tanker Maren, kos deg med dine nermeste! <3 NYT dagen! 🙂

    3. Så herlige bilder! Så utrolig bra skrevet. Det er utrolig viktig å sette pris på det man har, du vet aldri når du kan miste det… Sender gode tanker til deg/dine i dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg