Det gode Oslolivet!

Jeg går bare rundt å smiler, det er så deilig å være tilbake i Oslo! Byen viser seg fra sin beste side med deilig sommervær og god tempratur. Vi ladet opp til shoppingrunden vår med en Mocca Frappe på Waynes! Jeg elsker Waynes coffee, og heldigvis ligger det en like nedenfor leiligheten, gjett om jeg skal kose meg mye der fremover! Med fylte energilagre fra en deilig frappe tok vi for oss alt av interiørbutiker og jeg fikk faktisk tak i alt jeg manglet til leiligheten.


Jeg har virkelig en super-mamma uten like, i dag dro hun alene helt ut på Ikea og fikset de få tingene vi ikke fant i sentrum. En ting at hun tar på seg den kjipe oppgaven å dra helt ut dit, men det at hun gjør det alene også, hun som absolutt ikke er kjent i Oslo. Utrolig kult gjort, og ikke minst ekstremt snillt! Jeg ble igjen i leiligheten og ryddet på plass nye ting, organiserte rundt og fikk orden i kaoset. Nå begynner det virkelig å bli bra her! Vi rakk også en deilig lunsj på Tullins, en av mine favorittsteder i Oslo! Jeg fikk sneket inn en liten treningsøkt på Friskhuset også. Friskhuset (tidligere World Gym) er min gamle arbeidsplass og det var så deilig å være tilbake. Det var så godt å klemme på gamle kolleger, smile til kjente gamle medlemmer og løpe på min faste tredemølle! Jeg fikk en deilig løpetur på mølla, hvor jeg fikk løsnet opp litt i de stokk stive beina mine. Godt med økt blodgjennomstrømning og varme i musklaturen, en god tøyesekvens etterpå tror jeg gjorde susen for tømmerstokkene, og jeg har troa på at de er helt fine igjen i morgen! Jeg rakk også å treffe nydelig Mette, og klemt litt på henne<3

Nå har jeg akkurat kost meg med tidenes største tacosalat med spellumper til, og en stor skål frukt og kesam til dessert! Perfekt ettertrening-måltid. Planene for kvelden er fremdeles uvisst, sofaen og en god film frister mest, men vi får se om vi kan komme på noe litt mer spenstig! Jeg skal prøve å komme i gang med spørsmålene deres, men det strømmer på med forespørsmåler om kostholdsprogrammer, og det er jo tross alt jobben min og dermed prioriteres det først!

Nå føler jeg joggebuksa, film og sofakos nærmest roper på meg;) Nyt kvelden, og gjør noe hyggelig for deg selv i dag, det er jeg sikker på at du har fortjent 😉

Smiiil M

21 kommentarer
    1. SNILL mamma du har! Eg har også ei sånn supermamma. Då eg flytta til Bergen, tok ho på seg å kjøre stor bil med heile flyttelasset, sidan min kjære far alltid er ute i nordsjøen når såne ting pågår. Sporty mødra, ja takk!!

    2. Hvor har du kjøpt den hvite genseren din? Søta! Gleder meg til å følge deg videre i Oslo! Spent på hvor du skal begynne å jobbe;)

    3. Det ser super hyggeligt ud! Jeg har lige spottet din blog er super motiveret af den 🙂 Jeg tænkte på, om du kunne fortælle (evt linke) til et sted hvor du har skrevet hvor ofte du træner, og hvor mange kilo du kan tage 🙂 Det kunne være sjovt at se, hvor meget jeg mangler for at få en krop jeg ønsker. Mangler omdanne en masse fedt fra baller/hofte til en mere lean krop 🙂

    4. Syns det er så fantastisk å se mennesker som er opptatt av å ha en sunn og aktiv livsstil, men kan unne seg noe godt på hverdagen også!! skulle ønske jeg kunne det også, men jeg er livredd for å legge på meg, og klarer ikke tenke på annet enn trening og sunn mat 24/7

    5. Det heter for det første St. HANShaugen. Og for det andre er det irriterende å se den firfisletunga di henge ut på alle smilebilder. Og du sier det ikke er bare-bare å bo med helsenerd? Skjerp deg!

    6. Kjære Tenna! Hvis du føler det slik så synes jeg du skal slutte å lese bloggen og hvertfall ikke bruke tid på å kommentere! Maren er en fantastisk positiv solstråle som gir så mye positivitet og glede til sine lesere! Det er faktisk ikke bruk for slike negative kjipe personer som deg her inne! Så kom deg bort, og bli borte!!

    7. Tenna: finn noe annet å bruke din negative energi på – du får ingen støtte av leserne av denne bloggen – hold deg unna!!!!! Skulle du likevel ha planer om å kommentere igjen, så stå fram med fullt navn, å skjule seg bak anonymitet og slenge dritt – det er utrolig dårlig moral og feigt!

    8. Gøy at du er tilbake i Oslo Maren, gleder meg til å følge med videre. Og hev deg fullstendig over kommentaren over, livet er for kort og for verdifullt til å bruke tid på sånne idiotiske kommentarer.

    9. Gøy og inspirerende å lese at du følger drømmene dine – det er jo så utrolig viktig!:-D Lykke til videre med bo og jobb i Oslo, du kommer til å gjøre det døds bra! Stå på snuppa og grip alle positive muligheter du får!;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg