JA – jeg spiser godteri!!

I går postet jeg dette bildet på min Instagram, og det gikk ikke akkurat ubemerket henn! Er det virkelig slik at dere lesere tror at jeg kun lever på sunn mat, har supre treningsøkter hver dag og aldri spiser noe usunt? Vel, then you’re in for a big suprise! I går hadde jeg totalt treningfri, og koste meg med både brødskiver med nugatti, pasta til middag og masse snacks i form av is, chips, og sjokolade. Det var ingen feiring, og det var ikke lørdag, jeg hadde rett og slett bare lyst på noe digg! Har jeg lyst på noe godt, så unner jeg meg noe godt:) Det er sommer, det er ferie, og hvis du ikke har noen spesiell grunn til å leve etter en streng diett (grunnet konkurranse ol) så hvorfor i all verden skal du da være så streng mot deg selv? Jeg stemmer for å løsne litt på tøylene, senke skuldre og nyte en deilig sjokolade i ny og ne:)

Gårsdagens inntak resulterte i en joggetur i dagmorges med masse overskudd og power i beina! Herlig:) Nå skal jeg tilbringe resten av denne solfylte fredagen sammen med famlien min. Min bror og svigerinne er hjemme, og vi skal kose oss sammen før vi alle drar hver til vårt igjen etter helgen. De skal tilbake til Bergen, mine foreldre blir igjen i kr.sand og jeg flytter tilbake til Oslo. Denne helgen blir derfor full av kos og kvalitetstid sammen. Det er godt å ha en god familie, som alltid stiller opp for hverandre og som har ubegrenset med kjærlighet for hverandre. Jeg føler meg heldig!

Nyt denne fredagen fine lesere, for oss sørlendinger er vist dette den siste soldagen på en stund, så jeg skal hvertfall komme meg ut å nyte hver solstråle!

Smiiil M

16 kommentarer
    1. Du er bare så herlig du! Takk for at du deler dette, og jeg kunne ikke vært mer enig! You go girl, jeg digger deg!

    2. Nå fikk jeg litt bedre samvitighet for alt jeg har dyttet i meg i sommer! Hehe. Vi er jo bare mennesker, og et liv uten sjokolade må være et grusomt liv 😉 Jeg ønsker deg en fin dag med familien. Kos deg nydelige Maren!

    3. Bra innlegg, og du ser skikkelig fit ut! 😀 Spiste kun pasta, lyst brød og bakverk på min 16 dagers ferie i Italia, helt anerledes enn jeg pleier, men fordi vi gikk så mye og holdt oss aktiv gikk jeg faktisk ned i vekt på turen 😉 Stå på!! 😀

    4. det er så bra at og se at dere som er flinke til å trene og har en bra kropp……faktisk også spiser usunt! og at dere ikke bare holder dere til sunn mat og streng diett, alle har jo lov til å unne seg noe godt og er så fint at du og andre som evt kristina andersen viser at man kan trene, spise sunt ha en bra kropp men også kose seg med noe god mat :)) du og kristina er to store gode forbilder, hvert fall for meg.

    5. Det er bra holdning 🙂 jeg hadde iallefall ikke klart en sunn hverdag om jeg aldri hadde kunne unnet meg noe usunt i ny og ne 🙂 hærlig blogg forresten! Er motivasjonen min på bånn, tar jeg meg en tur inn hit- å vips er jeg påtur ut på trening 🙂 hva heter du på instagram forresten?:)

    6. Så bra!! 😀 Er helt enig, en skal selvfølgelig unne seg noe godt om en har lyst på det!! Vi lever bare en gang; Å det er ikke hva en gjør avogtil som har noe å si i lengden, det er hav en gjør i hverdagen som gjør utslaget! 😀

    7. Tusen takk!! Er så enig. Man lever bare èn gang, og når man har en sunn livsstil til vanlig er det virkelig, virkelig lov kose seg i blant 🙂

    8. Men alle har jo forskjellige grunnlag; du er jo topptrent med muskler, kondisjon og lav fettprosent. En person som meg sin ikke har det samme så er det kanskje verre å unne seg ting?
      Synes du er en fantastisk inspirasjon, men tror en person som meg son er tyngre og har akkurat startet styrketrening ikke har godt av slikt 🙂 Eller tar jeg helt feil nå? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg