En heftig ryggøkt!

I dag fikk jeg en liten overraskelse på trening. Jeg elsker å trene rygg, og har trent ryggen min jevnt og bra den siste tiden, både fordi jeg synes det er helt rått med en markert rygg på jenter og fordi jeg synes det er utrolig gøy!! Jeg har aldri sett min egen rygg når jeg trener den – logisk nok! I dag filmet vi flere av ryggøvelsene, og da fikk jeg meg en liten overraskelse. Det har nemlig skjedd en god del bak der, og treningen har gitt resultater.

Julie og meg fikk en skikkelig god økt, og kjørte flere øvelser sammen i supersett. Tungt og effektivt! Dagens øvelser var:

  • Facepull
  • Latsdrag
  • Nedtrekk
  • Roing
  • Omvendt pecdeck
  • Fronthev med vektskive

 

Etter trening dro jeg ut til skjønne Celine som er hjemme fra København! Hun bor i det nydeligste huset ved sjøen, og vi koste oss på hver vår solseng, med friske bær og skravlings! Været har bare blitt finere og finere utover dagen, og nå steiker virkelig sola her. Jeg elsker sørlandet på slike dager, da finnes det faktisk ikke noe bedre sted i hele verden!

Nå angrer jeg litt på at jeg har satt av denne kvelden til hjemmekontor, med knall sol og 24 grader ute må det kanskje revurderes!

Smiiil Maren

13 kommentarer
    1. Wow ! Bra rygg du har Maren 😀 Inponerende 😀 Gleder meg til min rygg ser slik ut for å si det sånn 😀

    2. lyst å legge ut litt om typisk matdager og treningsuker? så veldig mange lesere å tolke bloggere som personer som trener hver dag og bare spiser skyr, bær og grønnsaker til maten…

    3. Uff virket litt kald den der 😛 var ikke sånn ment, men du er en person å bli inspirert av fordi du er så flink og utrolig vakker og med en FLOTT kropp, og i tillegg virker det som om du (i motsetning til mange andre bloggere) er litt avslappet i forhold til det å ta seg fridager, spise skikkelig og nok mat og den farlige brødskiva og latte´n og faktisk leve livet i tillegg 😉 tror mange (inklusive meg selv) er lei av å føle seg utilstrekkelig når det kommer til å være like flink som bloggerne der ute… men stå på videre med å inspirere andre ( og deg selv!!) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg