Min mandag

Dette er min mandag: kaffe, sofa, film, nettshoping og koseklær! Jeg er helt tom i dag, null energi, null treningslyst, og null behov for å være sosial. Så da tar jeg meg rett og slett en fridag! Jeg har sovet i over ti timer, men er fremdeles ikke helt våken. Jeg nyter denne litt trøtte slappe følelsen og unner meg en kosedag (ja, jeg vet at det har blitt itt mange av dem i det siste) nå som jeg har muligheten til det. Det kommer raskt nok en hektisk høst fyllt opp av både skole, jobb, trening, sosialt og kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å fly som en strikk og ønske at døgnet hadde flere timer. Så nå nyter jeg rolige late sofadager mens jeg fremdeles kan! Jeg beklager at jeg ikke er en super treningsinspirasjon for dere i dag, men vi har alle behov for å bare være slappfisker av og til – spesielt i ferien!!

Så med det sier jeg NYT denne mandagen, og fyll den med akkurat det du har mest lyst til. Hører du? Ikke det du føler du burde, men det du har lyst til!!

Smiiil fra sofakroken

8 kommentarer
    1. Du trenger å lade opp vet du, Maren:) I noen perioder mer enn andre! Har hatt det slik i det siste jeg også.. Tror det vekslende dårlige været gjør mye med formen.. Jeg går med konstant hodepine og trykk i hodet..

    2. Jeg har tenkt i hele dag at jeg burde komme meg ut på trening, og føler meg i grunnen litt irritert fordi jeg ikke bare gjør det. Men så har jeg egentlig ikke lyst, og tenker at jeg heller skal gjøre det i morgen. Litt vanskelig å komme i gang etter ferien..
      Ha en fin dag, Maren;)

    3. Hei maren! da du var i frankrike så jeg at du spiste fransk cottage cheese. jeg skal snart til frankrike selv, og lurte derfor på hva det du spiste het, hvis du husker det? eller hvordan pakningen så ut? 🙂 jeg vil nemlig nødig gi slipp på favoritten min på ferie, hehe 🙂

    4. Ååå, jeg er så glad i bloggen din ! Du motiverer meg og inspirer meg hver eneste dag ! Visst det er en dag det ikke frister så mye og ta den planlagte løpeturen så tar jeg meg en tur innom bloggen din så er jeg så motivert at jeg løper 2 km ekstra !!! Du er helt fantastisk 🙂 Måtte bare få sagt det !!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg