OSLO!!!

Jeg har skrevet flere ganger at det skjer mye på min front for tiden, at det blir en spennende høst og at jeg gleder meg til jeg kan dele med dere! Veeeel, tiden er inne for å fortelle dere hva som skjer. Fra og med august FLYTTER JEG TILBAKE TIL OSLO!! Jeg skal jobbe som PT og ta enda mer utdannelse/kurs relatert mot min jobb som personlig trener. Leilighet er i boks, og jeg er hinsides LYKKELIG over avgjørelsen. Jeg har savnet byen så enormt, vennene mine, livet, Oslopulsen, cafelivet, treningsmulighetene, marka, parkene, gamle kolleger, og mulighetene Oslo har å by på.

Jeg er i full gang med pakkingen, og koser meg med hele prosessen. Endelig skal jeg bli Oslojente igjen!! Jeg har fått utrolig mange mail fra herlige lesere som ønsker PTtimer og hjelp med treningen i Oslo. Nå kan det bli en realitet!! Så dersom du ønsker at jeg skal hjelpe deg med treningen og/eller kostholdet ditt, så er det bare å sende meg en mail 🙂

Jeg har jobbet på et fantastisk treningsenter her i Kr.sand, og fått en stor kundemasse som betyr utrolig utrolig mye for meg! Det er vanskelig å skulle reise fra dem, men samtidig så må jeg gripe denne muligheten. Jeg må gjøre dette mens jeg har muligheten og er så motivert som jeg er nå! Jeg har fått full støtte fra både kolleger og kunder, det setter jeg så stor pris på!

So the cat is out of the bag, nå er dere endelig informert og jeg kan slutte å være så hemmlighetsfull:) Jeg ser virkelig virkelig frem til denne høsten, og kan nesten ikke vente til å komme meg inn til Oslo!

Mange av spurt meg om hva som skjer med jobb, og hvor jeg skal jobbe som PT. Her må jeg faktisk få lov å være hemmlighetsfull en liten stund til!! men fortell meg kjære Oslo folk, på hvilket treningsenter trener du, og hvorfor??

Stort smiiiil fra Maren

26 kommentarer
    1. så utrolig spennende! Jeg skal flytte fra Trondheim til Oslo i August for å studere fysisk aktivitet og ernæring!
      Håper jeg får muligheten til å treffe deg på et eller annet treningssenter 🙂
      Du er en utrolig stor inspirasjonskilde, lykke til!

    2. Gratulerer så mye!! Flytter selv inn til Oslo om to små uker og gleder meg stort. Tenker å melde meg inn på fresh fitness. Nært der jeg skal bo, god pris og nye senter! Ikke se bortifra at det tikker inn en mail 🙂

    3. Så spennende da!! 🙂
      Bare å ta sjansen nå mens du kan, plutselig har du mann og barn og begrensa muligheter!
      Smi mens jernet er varmt heter d vel 😉
      Masse lykke til 😀 😀

    4. Så random at jeg sendte deg en mail igår kveld, hvor jeg sa det var synd at du ikke bodde i Oslo så jeg kunne tatt et par treningstimer med deg! :p Nesten så jeg skvatt da jeg leste de første linjene i innlegget! 😀 Masse lykke til, må sterkt vurdere å bytte treningssenter nå 😉 Ha en strålende dag, ingenting er så gøy som forandring og nye ting på planen!!! 🙂 klem

    5. Jeg trener på sats schous plass, fordi det er rett der jeg bor. Veldig praktisk og jeg er veldig fornøyd! 🙂

    6. På sats i Lillestrøm fordi de har det aller beste ansatte, apparatene og er kåret til det beste treningsstudioet!!!

    7. Skal studere ved Norges helsehøyskole, som ligger ved Ullevål stadion!
      Synes også at det var en veldig fin kombinasjon da både ernæring og trening interesserer meg stort 🙂 Det er en bachelor, med mulighet til å bygge på til master ved andre skoler! Kommer til å bli tre lærerike og interessante år 😀

    8. dette liker jeg, og det popper snart en mail i innboksen din 😉
      Selv har jeg sagt opp treningssenter og trener selv eller med PT ute, får klaus av klamme sentere…. Og på vinteren er det åpent og gratis for alle inne på bislett stadion 😉
      Du er tøff, følg drømmene dine, det ordner seg alltid for snille jenter vet du 😉
      klem T <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg