AFA-ALGEN – Endelig er den her!!!!

Nå er jeg tilbake på sørlandet etter en magisk uke hos mine to skjønnheter i Oslo. Denne uken har vært balsam for sjelen. Jeg har lunsjet med gamle venner, drukket nydelig vin, trent masse, sovet masse, laget mye deilig mat, shoppet, gått herlige morgenturer med søte mette, hatt mange gode samtaler, ledd en haug og kost masse på mine to skjønne jenter! Jeg sitter her med et smil om munnen, og sommerfulger i magen. Nei jeg er ikke forelsket, jeg er bare så glad for å ha så mange herlige mennesker rundt meg, så mange gode venner og så hinsides mye spennende i vente!! Jeg har hatt et par møter den siste uken som er så spennende, og jeg har så fryktelig lyst å dele det med dere. Den gode nyheten er at om kun få dager kan jeg det!! Hold dere fast, jeg  har et par heftige nyheter å dele med dere!

En annen fantastisk nyhet som jeg derimot kan dele med dere er at endelig er AFA-algen kommet til Norge!! Dette er kanskje naturens mest perfekte næringsmiddel og kjent som den aller mest næringsrike algen som finnes! Jeg har hørt så mye positivt om dette produktet, og jeg er så fornøyd med at den endelig har kommet til landet. AFA-algen kom i hus i dag, og jeg starter opp med den i morgen. Jeg er utrolig fornøyd med effekten superfood gir meg, og jeg har store forventninger til AFA-algen. Jeg starter som sagt i morgen, og holder dere sevfølgelig oppdatert på prosessen. Les mer om Afa-algen HER.

Nå har jeg en mailboks lang som et vondt år, og en god del timer med jobb foran meg. Jeg klager absolutt ikke av den grunn, jeg liker å svare dere lesere, spesielt på seriøse hendvendelser ift hjelp med kosthold. Det kommer mye slike mail fra dere om dagen, og det setter jeg stor pris på. Jeg har kost meg med litt ferie den siste uken, og har derfor ikke vært like tilgjengelig på mail den soste tiden. Nå er jeg tilbake, og skal få svart dere alle sammen!

Maren

3 kommentarer

Siste innlegg