Tacokos og dagens styrkeøkt!

Slik så jeg ut for et par timer siden, jeg lå rett ut på sofaen, trøtt og slapp i kroppen. Jeg hadde null energi og trening var det siste jeg kunne tenke meg!

Som dere vet bor jeg i “casa de Fitness” her i Oslo, hos Mette og Marthe som begge skal stille i fitnesskonkurranse om få uker, de spratt begge opp av sofaen, og dro avgårde på trening – da kunne jeg faktisk ikke være dårligere. Et lass med søt frukt og en stor redbull var det som skulle til for å gi meg et ekstra lite kick i dag. Det funket flott, og jeg kom meg på trening! Jeg er så heldig å få trene på SATS mens jeg er her inne, og på FRISKHUSET i akersgaten, men i dag var jeg så sløv at jeg faktisk tok en drop-in hos Elixia kun fordi de ligger i samme bygning som jeg bor og dermed måtte jeg kun gå 10 skritt for å komme meg på trening. Slapp? Så absolutt, jeg inrømmer det lett!! Treningen i dag bestod av tung styrke på skuldre, bryst og rygg. Det ble en god økt med herlig trykk! Noe som gjorde treningen enda bedre og utrolig positiv var at så mange herlige blogglesere kom bort til meg for å hilse på. Sånn blir jeg så fantastisk glad av, så tusen takk for at dere kommer bort, så koselig 🙂

Mange av dere ville vite hvilke øvelser jeg kjører i sirkeltreningen min. Det varierer fra økt til økt, men på sirkelen min i går var det følgende øvelser:

  • Dype knebøy
  • Strakmark
  • Dips
  • Renegate row
  • Pushups
  • Stepup

 

En effektiv og god økt! Jeg kjørte 10 repetisjonr pr øvelse, 4 runder. Økten jeg kjørte i dag var ikke sirkel, men enkelt øvelser på de ulike muskelgruppene. Jeg kjørte skuldrepress, sidehev, og fronthev for skuldre, brystpress og flies for bryst, nedtrekk, latsdrag og roing for rygg!

Nå har jeg akkurat kost meg med denne digre tacosalaten og en stor fruktskål med vaniljekesam til dessert! Jeg blir enormt sulten av slike tunge økter, og da er det bare å fylle på!! Det nytter ikke å trene bra, dersom du ikke fyller på med rett og nok næring. Det er utrolig viktig!!! Resten av kvelden nytes på sofaen, og i morgen er det tilbake til sørlandet. Jeg har hatt en hel uke her inne i Oslo, og kos meg noe helt vilt! I morgen kveld venter grillings med hele storfamilien, vi snakker fettere, kusiner, tanker, onkler, og besteforeldre. Hele storfamilien samlet, det blir alltid livlig når alle kommer sammen. Jeg gleder meg til å klemme på alle mine fine, og kose meg med god mat:)

Nyt kvelden hjerter

Smiiil M

5 kommentarer
    1. Jeg var en av dem som kom bort til deg i dag på Elixia:) litt flaut, men føler jo liksom at jeg kjenner deg litt via bloggen. Du var jo bare verdens største solstråle, veldig gøy å prate med deg:) og takk for at du tok deg så god tid til å svare på ting jeg lurte på ift trening. Du er helt super!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg