LØP OG KJØP SHAPEUP!!

Juliutgaven av ShapeUp som jeg er med i, er endelig ute!! Jeg har allerede mottatt en haug av mmsbilder av artikkelen fra div venner og bekjente! Jeg løp ned på butikken for å kjøpe bladet men fant det ikke!! Det viste seg at det kun sendt ut til dem som abonerer på magasinet, og vil ikke være i slag i butikken før om noen dager. Uansett så betyr det hvertfall at bladet snart er å få tak i , og jeg kjenner at jeg er både spent og litt nervøs for å se det ferdige resultatet! Gi meg gjerne en ærlig tilbakemelding på hva dere synes når/hvis dere ser bildene:)


I dag var jeg utrolig trøtt når jeg våknet, og det var et ork å komme seg ut på morgentur! Heldigvis varte ikke den følelsen lenge. Smilet var på plass etter få minutter i det fine været. Jeg elsker at sommeren endelig har funnet veien til Oslo. Jeg ignorerer alle værmeldingene som sier at det skal bli regn allerede i morgen, for slik som det ser ut nå kan jeg nesten ikke tro at det stemmer! Turen min ble en deilig 45 minutters powerwalk i parken, med heftig musikk på ørene og lette fine bein! Jeg gav meg etter 45 minutter mens jeg fremdeles følte masse overskudd. Jeg tror det er smart å ikke alltid kjøre seg helt ut, men faktisk gi seg mens det fremdeles er krutt igjen i beina og overskudd i kroppen. man må ikke alltid gå i kjelleren for at en treningøkt skal være bra!

Nå skal jeg sprette ut i vakre solfyllte Oslo, og spise lunsj med en god veninne! Har jeg sagt at jeg elsker sommer i Oslo? Well, I DO!!!! *smiiiiler*

Nyt dagen kjære lesere!!¨

Maren

21 kommentarer

Siste innlegg