Morgentur i solen!!

Endelig er jeg tilbake i Oslo, hos favorittene mine! Det føles så godt:) Solen stråler i Oslo, og gradestokken viser hele 25 grader! Jeg startet dagen med en kosetur i frognerparken. Kosetur betyr rolig jogg, hvor pulsen ikke går over maks 130. Kroppen kjentes lett og fin, og jeg koste meg virkelig i det fine været! Alt blir så mye lettere når solen skinner. Jeg oppdaterte spillelisten min i går, og har lagt inn masse musikk fra Nickelback. Det er virkelig musikk som får jeg til å gi det lille ekstra. Spesielt sangene Gotta get me some, When we stand together og This means war gir meg superkrefter! Jeg fikk knipset et par bilder på morgenturen min i dag, frognerparken er virkelig et av mine favorittsteder i Oslo.






Nå skal jeg hoppe i dusjen, før jeg skal tilbringe noen herlige timer i parken med en god veninne. Planen er å kjøpe med oss kaffe, frukt, og diverse digg lunsjmat, og ha picknik i parken! Bikinien er pakket med, og jeg håper å få litt sol på kroppen. Håper dere alle får en deilig dag i solen, smil, le og nyt hver solstråle. Det er nemlig meldt kjipt vær til helgen igjen, så nå er det bare å kose seg mens man kan 🙂

Stort smil fra Maren

8 kommentarer
    1. Henriette: headsett kjøpte jeg på tr.senteret jeg jobber på i Kr.sand (Spicheren) og jakken kjøpte jeg på Anton sport i bogstadveien i Oslo. Den er fra peak performance 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg