Happyface:)

Jeg har vandret rundt i min egen verden i det siste. Jeg har tenk og tenkt, grublet og stresset. Sovet utrolig dårlig og virkelig ikke vært meg selv. Nå har endelig all grubblingen resultert i et soleklart svar, plutselig fikk jeg det bare opp så klart foran meg hva jeg bør gjøre, og hvordan veien min videre skal bli! Alle detlajene er ikke på plass, men jeg vet hva jeg vil, og jeg har en fin plan på hvordan jeg skal komme dit. Jeg deler med dere så snart ting er offesielt. Det går selvfølgelig på feltene jeg brenner for, trening, helse, kosthold. livstil, livsglede og selvutvikling! Detlajene kommer senere, men jeg kan si så mye som at resultatet av min avgjørelse har fått meg til å føle meg slik:

Nå skal jeg pakke ferdig kofferten og komme meg til flyplassen, fantastiske Oslo venter:) Jeg ønsker dere alle en herlig dag!!

Smiil M

7 kommentarer

Siste innlegg